  • 1. Data: 2015-11-16 14:33:53
    Temat: Opomiarowanie jednego gniazdka
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Elektryk ze mnie żaden ale potrzebuje zamontować jedno gniazdko w
    wynajmowanym garażu. Zlecę to tak komuś kto się zna ale chciałbym
    wiedzieć czy dobrze rozumuję.
    Mam skrzynkę rozdzielczą z bezpiecznikami do oświetlenia garażu z której
    zasilane są dwie oprawy metahalogenowe (standardowe uliczne kobyły). W
    tej skrzynce jest miejsce na szynie i kombinuję żeby założyć tam licznik
    jedofazowy + zabezpieczenie i pociągnąć zasilanie do gniazda za skrzynką.
    O czymś zapomniałem?

  • 2. Data: 2015-11-16 17:41:16
    Temat: Re: Opomiarowanie jednego gniazdka
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    lleeoo wrote:
> [...]
    > założyć tam licznik jedofazowy + zabezpieczenie i pociągnąć
    > zasilanie
    > do gniazda za skrzynką. O czymś zapomniałem?

    wydaje się że wszystko ok