    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Turbina wiatrowa
    Date: Wed, 18 May 2011 06:36:07 -0700 (PDT)

    On 18 Maj, 14:30, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Tak, a Żydzi robią macę z chrześcijańskich dzieci...

    Oj, ostatnio badalem sprawe i wychodzilo wcale nieciekawie.
    Nawet nie chodzilo o podpiecie sie pod siec a o placenie akcyzy za
    "swoja energie"
    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20090030011&t
    ype=3

    Art. 9.
    1. W przypadku energii elektrycznej przedmiotem opodatkowania akcyzą
    jest:
    1) nabycie wewnątrzwspólnotowe energii elektrycznej przez nabywcę
    końcowego;
    2) sprzedaż energii elektrycznej nabywcy końcowemu na terytorium
    kraju, w
    tym przez podmiot nieposiadający koncesji na wytwarzanie, przesyłanie,
    dystrybucję lub obrót energią elektryczną w rozumieniu przepisów
    ustawy z
    dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, który wyprodukował tę
    energię;
    3) zużycie energii elektrycznej przez podmiot posiadający koncesję, o
    której
    mowa w pkt 2;
    4) zużycie energii elektrycznej przez podmiot nieposiadający koncesji,
    o której
    mowa w pkt 2, który wyprodukował tę energię;
    5) import energii elektrycznej przez nabywcę końcowego;
    6) zużycie energii elektrycznej przez nabywcę końcowego, jeżeli nie
    została od
    niej zapłacona akcyza w należnej wysokości i nie można ustalić
    podmiotu,
    który dokonał sprzedaży tej energii elektrycznej nabywcy końcowemu.
    (c)Kancelaria Sejmu s. 11/137
    2011-03-25
    2. Za zużycie energii elektrycznej nie uznaje się strat powstałych w
    wyniku przesyłania
    lub dystrybucji energii elektrycznej, z wyłączeniem energii zużytej
    w związku z jej przesyłaniem lub dystrybucją oraz energii elektrycznej
    pobranej
    nielegalnie.

    Istotny jest punkt 4. Ciekawy jest ustep 2 bo jesli zuzyjemy caly prad
    na jego wytworzenie to nie placimy...

    Choc cos mi sie po glowie kolacze ze byly jeszcze dodatkowe
    utrudnienia.
    Generalnie mimo ze sie ta galaz nawet troche nie rozwinela to juz jest
    opleciona glupimi przepisami.