eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022 › Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    Subject: Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6...@g...com>
    <61806e28$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <61815984$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <61815b66$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 2 Nov 2021 22:08:12 +0100

    W dniu 2021-11-02 o 20:54, a a pisze:
> [...]
    zbiornik przelewowy jest otwarty, aby wypuścil parę.

    miesiąc miał instalacje rozerwaną, a tak gdy woda w piecu zaczęła się gotować to
    wyrzucała się do zbiornika przelewowego a para waliła do kanału wentylacyjnego

    sealed under a partial vacuum. Inside the copper heatpipe is an inner wick lining
    that acts as a capillary material for a small amount of fluid.

    /broken-tubes-opt-bez-napisow-1024x768.jpg

    > Heat pipy nie pękają, bo to rurka miedziana, w której nie występuje ciśnienie
    > a jedynie parowanie w warunkach podciśnienia.
    > to zdjęcie to fake

    Fake to Ty jesteś.

    Słyszałeś, że "gdzieś dzwony biją, tylko nie wiesz w którym kościele".

    To, że kolektory z heat pipe nazywają się próżniowymi to nie oznacza, że
    wewnątrz heat pipe jest próżnia. Próżnia czy też duże podciśnienie
    znajduje się wewnątrz szklanej, podwójnej rury (rura w rurze) w której
    umieszczona jest heat pipe. Konstrukcja takiego kolektora umożliwia w
    każdej chwili wymianę każdego z elementów czy to heat pipe czy też rury
    próżniowej. Co ciekawsze odbywa się to praktycznie bez użycia narzędzi i
    bez rozszczelniania któregokolwiek z elementów.

    Natomiast heat pipe pękają, ale nie pękają latem, lecz zimą. Zatem ich
    pękanie nie ma nic wspólnego z przegrzewaniem i wzrostem wewnątrz
    miedzianej rury ciśnienia.

    Podpowiem Ci tylko, że jeden ze składników czynnika chłodzącego,
    znajdującego się wewnątrz heat pipe to monotlenek diwodoru.

    Póki co, nie odpowiedziałeś na moje pytanie:

    Jaka jest temperatura wrzenia wody?