    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Usunięcie kręgu betonowego
    Date: Mon, 4 Oct 2010 09:11:03 +0200

    news:i8aqur$pe4$1@inews.gazeta.pl...
    > byle koparka wyciągnie tylko nawierć otwór zeby było jak drut włożyć dla
    > uchwytu.

    Ja moje kręgi sprzedałem hydraulikowi który przenosił mi cały przyłącz do
    domu z tych własnie liczników w studni. Przyjechał starą polską koparką i
    okazało się że niestety ale nie była w stanie wyciągnąć ich z ziemi mimo
    wcześniejszego obkopania. Dopiero zrobiliśmy taki dłuższy zjazd, kręga
    postawiliśmy do pionu i za pomocą łyżki został wyturlany z wykopu i wturlany
    po deskach na jego dostawczaka.

    Marek