  • 1. Data: 2010-03-23 14:13:16
    Temat: Uszczelki w oknach - czy i czym konserwowac
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Czy powinno się czymś nacierać konserwować smarować te cienkie uszczelki
    czarne w plastikowych oknach?

    Umyłem okna, rozprostyowywałem te uszczelki, wyjmowałem spod nich pył,
    drobiny, kurz, mechanizmy przesamwrowałem zgodnie z nadrukiem na okuciach,
    ale zastanawiają mnie uszczelki, czy one sie nie zuyzja, nie sparcieją?

    SJ

  • 2. Data: 2010-03-23 14:28:41
    Temat: Re: Uszczelki w oknach - czy i czym konserwowac
    Od: "eMonika" <m...@n...pl>

    Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale zastanawiają mnie uszczelki, czy one sie nie zuyzja, nie sparcieją?

    Kiedys pewien specjalista od okien poradził, aby regularnie smarować
    (konkretnie przecierać zwilżonym w płynie palcem) uszczelki w oknach płynem
    Ludwik (ale nie innym do naczyń tylko właśnie Ludwikiem). To je najlepiej
    czyści i konserwuje.

    :-) M.