    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Uszczelnienie w związku z zapachem
    Date: Mon, 04 Feb 2013 22:10:52 +0100

    Użytkownik Maria napisał:
    > Witam
    >
    > Sprawa dotyczy mieszkania wybudowanego w latach 70-tych,
    > w technologii wielkiej płyty. W korytarzu wisi metalowa skrzynka,
    > w której znajduje się licznik energii elektrycznej oraz przewody
    > telefoniczne.
    > Skrzynka ta jest wewnątrz nieszczelna, są tam szpary pod sufitem
    > i wokół przewodów elektrycznych i telefonicznych.
    > Tak się składa, że w mieszkaniu nade mną mieszka sąsiad, od którego
    > od jakiegoś czasu dochodzi bardzo brzydki zapach. Próbowałam
    > zabić ten zapach różnymi dezodorantami, ale to nie pomaga.

> [...]

    Ktoś ci już proponował piankę montażową. Ja zaproponuję połączenie
    przyjemnego z pożytecznym - wstrzyknij piankę do izolacji przegród
    ogniowych, w hipermarkecie może nie kupisz ale w sieci owszem - masz dwa
    w jednym, odcięcie od zapachów i zwiększone bezpieczeństwo pożarowe (w
    razie pożaru przegroda dłużej będzie ci mieszkanie chroniła - może zdoła
    wytrzymać do ugaszenia pożaru).

    --
    Darek