  • Data: 2013-02-20 10:41:45
    Temat: Re: Uszczelnienie w związku z zapachem
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Pianka bardzo brudzi i ciężko ją usunąć ze wszystkiego, zwłaszcza
    > ubrań. Ze skóry także słabo.

    Tą piankę absolutnie bezproblemowo usuwa się acetonem, który jest jej
    naturalnym rozpuszczalnikiem. Gdy pianka jest miękka nie ma z tym żadnego
    problemu, gdy twarda trzeba przetrzeć może dwa razy...

    > CO do pożaru - nie wiem, czemu miałaby być tak strasznie niebezpieczna -
    > jest palna, ale bez przesady, poza tym teraz montują tak wszystkie okna,
    > drzwi itp - więc nie dajmy się zwariować.

    ale okna i drzwi nie niosą zagrożenia pożarowego, za to kable elektryczne
    mogą być przyczyną pożaru i nie powinno się ich otulać łatwopalnymi
    materiałami. Z tego powodu izolację kabli wykonuje się coraz powszechniej
    jako nie rozprzestrzeniającą otwartego płomienia, samogasnącą, powodującą
    wydzielanie małej ilości dymu. Tego typu materiały izolacyjne są wręcz
    obowiązkowe np w instalacjach w pojazdach.