    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 15 Feb 2022 04:45:08 -0800 (PST)
    Subject: Re: Uszkodzony panel PV
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 15 February 2022 at 11:41:25 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Tak zrobię, ale muszę zawieść mu konkretny panel bo sam sobie je
    > montowałem.
    >
    > TG
    ok, zrobię kamerkę termalną i dokładnie opiszę jak wykonać, z czego i jak przyczepić
    do drona.

    Najtanszy będzie rejestrator samochodowy bo ma kartę pamięci, akumulator i jest lekki
    i można ustawioć różne tryby wykonywania zdjęć albo video.

    Jak ktoś będzie zainteresowany to zrobie też filtrację i kolorową skalę barwową

    Kamerki termiczne na rynku kosztuja do 10.000 zł ale nadal oferuja niską
    rozdzielczośc, bo nie jest możliwe wykonanie matrycy o dużej rozdzielczości, gdyż
    wymaga to separacji termicznej pixeli.

    Mam polaryzatory to zlikwidują refleksy świetlne, odbicia od tafli szkla

    Kto nie wie o co chodzi, to zakładając okulary polaryzacyjne nad stawem, jeziorem,
    rzeką, widzimy w głąb wody, bo migająca światłem powierzchnia wody staje się
    przeroczysta.

    I wędkarze dlatego uzywaja okularów polaryzacyjnyc h , bo widza ryby w wodzie i
    głęboko pod wodą