    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Utwardzenie terenu pod parking
    Date: Mon, 2 Dec 2019 22:45:09 +0100

    W dniu 02.12.2019 o 11:28, glumek pisze:
    > Witam
    > Chciałem sie spytac jakie sa mniejwiecej ceny utwardzenia terenu pod
    > parking dla samochodów. Teraz jest tam skopana ziemia.
    > CHodzi mi o jak najtansze rozwiazania, nie musi byc kruszywo tylko zeby
    > ziemia była utwardzona

    podobno całkiem dobrze spisuje się frezowany asfalt. dostaniesz go za
    darmo, ale trzeba trafić na okazje. za niewielkie pieniądze, ta sama
    ekipa co go frezowała, przywiezie, rozsypie wyrówna ubije. ale to już są
    tysiące złotych.
    Ja taki parking kiedyś wysypywałem żużlem. który ciepłownia oddawała za
    darmo. tyle że transport - masakra.

    kostkę brukową dostaniesz za 10-15zł za metr. kostka położona na ziemię,
    nie da równej powierzchni, ale będzie czysto i twardo. po paru latach,
    jak będą koleiny, mozesz ją zdjąć, nasypać gruzu i położyc ponownie.

    ToMasz