  • Data: 2016-07-17 15:39:46
    Temat: Re: Warzywnik.
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-04 o 01:00, Ikselka pisze:
    > No - mój, oczywiście :-)
    > http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/2344370

    Piękny ogród. Ja co roku sobie obiecuję, że też taki będę miał, ale co
    roku brakuje czasu, zapału, systematyczności. Kończy się zwykle na kilku
    krzakach pomidorów, ogórków i jakiejś cukinii. Które zresztą i tak
    najczęściej zarastają w czasie dwutygodniowego urlopu :)

    Na warzywnik trzeba mieć dużo czasu. A mnie jednak cały czas go brakuje
    :). Rośliny ozdobne nie są tak wymagające. Można sobie pozwolić, żeby od
    czasu do czasu zarosły.

    W każdym razie, podziwiam ludzi, którzy potrafią tak pięknie utrzymać
    ogród warzywny.

    Pozdrawiam,
    MW