    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 16 Feb 2019 09:58:04 -0800 (PST)
    <5c5cf8f1$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <n10hujsckwt0$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <1odjcmaqfjlx7$.dlg@myjk.org>
    <1...@g...com>
    <1214xz2vu2rio$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    <wx3dsdsnpe7t$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lutego 2019 14:18:37 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 14 Feb 2019 11:05:56 -0800 (PST), Budyń

    > Nie, zwyczjanie nie lubię się powtarzać tym samym pojęciem. Różnicy w
    > wytykaniu a prześladowaniu w praktyce nie ma.

    jak wspomiałem - błądzisz i to grubo, nawet nie chce mi sie dalej o tym gadac

    Zbytnio się skupiasz na
    > poszczególnych słowach (tak jak poprzednio czepiając się znaczenia słowa
    > "prześladowanie" które jak było widać utożsamiałeś tylko z największymi
    > masowymi zbrodniami) niż na samym przekazie.

    > Dobrą wiadomością nazywasz to, że dzieci rodziców z pierwszych ław
    > kościelnych są agresywne?

    po tym to sie zastanawiam czy ty w ogóle czytasz co ja napisałem.

    No jak to jest ta cudowna nauka wyniesiona z
    > kościołą to żadne to dobre wiadomości. I nawet moja bogobojna żona zaczyna
    > przyznawać że to paranoja jest. Niestety dopiero jak jej dziecko zostało
    > źle potraktowane to oczy otworzyła.

    w sumie to nie napisales co sie stało

    > To ty mi utykasz że dążę do TAKIEGO zachodu.

    zachód jest jaki jest, a ty go wychwalasz. Gdybys tu głosił potrzebę naprawienia unii
    poprzez powrót do jej korzeni to bym ci przyklasnął. Ale ty chcesz do takiej jaka
    jest.

    Tymczasem takich rzeczy zachód
    > nie może narzucić.

    Jaja sobie robisz, a mnie od naiwniakow jechał. Co robi pan trzaskowski? Tam gdzie
    tylko wladza platformerów sięga lgbt ma wsparcie. Nie dlatego ze to dobre
    rozwiazanie, tylko dlatego ze włażą unii w ten, no, sam wiesz.

    Może natomiast zablokować np. dotowanie kotłów na paliwa
    > stałe które TRUJĄ ludzi. Jak już pisałem, gdyby nie UE to dalej w jakości
    > powietrza (czy wody, bo ile oczyszczalni by nie powstało gdyby nie UE to
    > nawet nie chcę myśleć) nic by się długie lata nie zmieniło, a ucieczka z UE
    > spowodowałaby powrót do zasyfienia. Tak się przejmujesz seksem i aborcją,
    > ale to że ludzie się sami na wzajem podtruwają (czasem na śmierć) i także,
    > a może głównie, dotyczy to płodów i małych dzieci na które zły stan
    > powietrza ma wyjątkowo zły wpływ, jakoś ci kompletnie nie przeszkadza.

    Przeszkadza, znów sobie cos dośpiewales.

    > Nawet wolisz żeby ludzie się nawzajem truli niż żeby uczyli seksu w
    > szkołach, pomimo że dzieci chcą taką wiedzę mieć i będą ją chcieć zdobywać
    > tak czy siak. Przecież to jakiś absurd.

    > Może, bo to z jej łona wychodzi ten człowiek i to ona za niego pośrednio
    > lub bezpośrednio odpowiada i to ona będzie odpowiadać za tę decyzję do
    > końca życia.

    zdaje sie ze wladza sądownicza była przez platformersów strasznie broniona - a teraz
    słysze nie kara smierci nie jest bedzie podlegac tylko matce?

    Popatrz jak to wygląda w naturze. Matki, ojcowie, "mordują"
    > swoje dzieci, ew. zostawiają na pewną śmierć jeśli jest taka konieczność
    > (literalnie stwierdzą że nie są w stanie ich wychować bo brakuje pożywienia
    > etc.). Tak działa NATURA.

    Nich ci będzie. Zatem kiedy zachodzi ta twoja "koniecznosc" zabicia dziecka?
    Zagrożenie zycia matki - a po tym przypadkiem to juz tylko chodzi o komfort.

    > dziecka tego nie potwierdzają. Co więcej, gdyby była NALEŻYTA edukacja
    > seksualna, to niewykluczone wielu ciąży by nie trzeba było usuwać bo by
    > młodzi byli bardziej świadomi zamiast zgadywać i do niechcianych ciąż by
    > nie dochodziło.

    mit, seksualizacja młodziezy pod nazwą edukacji doprowadziła do wzrostu niechcianych
    ciąż. Rozwiazaniem ma być rozszerzenie tej edukacji. Takie info z kraju zachodniego.

    No ale nie, oczywiście wg ciebie lepiej ich zostawić samych
    > sobie i liczyć że się do dekalogu zastosują.

    > Zlepek komórek czy nie, medycyna jest na tyle rozwinięta, że jesteśmy w
    > stanie określić czy dziecko będzie zdrowe czy będzie warzywem.

    Ale wy nie walczycie o to by abortować "warzywa" tylko zeby była dowolność. Chyba ze
    tu jasno napiszesz ze jestes za tym aby był zakaz abortowania dzieci zdrowych?
    Jestes?

    Niedawno
    > teściowej koleżanka z pracy nosiła dziecko. Okazało się po pierwszych
    > badaniach, że nie ma praktycznie wód płodowych. Donosiła ile mogła, bo jej
    > lekarze "lepszego sortu" doradzili żeby nie usuwała. Bo przecież jak
    > urodzi, to pogrzeb będzie mogła zrobić.

    nie za bardzo w argument pogrzebu wierzę

    To przecież najważniejsze! Pogrzeb!
    > Że nosiła przez 4 miesiące dziecko z myślą że nosi w sobie, powiedzmy sobie
    > wprost, TRUPA -- to już nikt nie pomyślał.

    zaraz, no trup czy nie trup? Trupa to sie usuwa.

    > Mamy rozsądne, ale najlepsza władza już robiła zamach na to, rozsądne
    > przecież, prawo. Przypomnisz może jak cudowni rządzący nazywali zwykłe
    > kobiety (z którymi moja żona także się utożsamiała, a która z zasady nie
    > bierze udziału w zgromadzeniach) które wyszły na ulice aby protestować
    > przeciwko zmianom tego prawa?

    a która władza to zrobiła? pis? Zmien GW i newsweeka na cos innego czasem.
    Podpowiem: to nie była pisowska inicjatywa.

> [...]
    > inaczej spuchniętą głową i innymi wadami umysłowymi rodzą, bo przecież to
    > nie jest tylko zlepek komórek, jakoś się kolejka nie ustawia. Potem tylko
    > przeciwnicy aborcji w sejmie rodziców takich chorych dzieci parawanem
    > odgradzają od delegacji zagranicznych i się na nich wypinają, bo chore
    > dzieci już dorosły to niech se radzą same -- a że teraz trudniej z nimi niż
    > z dziećmi to już nieistotne. Istotne że nie dopuscili do "nieludzkiej"
    > aborcji.

    > I co chciałeś tym przekazać, bo nadal się nie odniosłeś?

    w sumie to nie wiem juz do czego mam sie odnosic

    > I co ci po tym zakazie, skoro to interesuje same dzieci?

    Pytanie musi być zadane inaczej - czy ograniczenie dostępu do pornografii jest dla
    dzieci dobre czy złe? Jesli dobre to zakaz i tyle.
    Wystarczy ze obowiazuje zakaz na pornografie dziecięcą i zoofilską - i juz nie tak
    łatwo na takie strony trafić, tak samo byłoby i z normalna pornografią.

    > Rzetelne to są takie, gdzie jest rzeczowo sytuacja opisana, a nie teksty
    > powyrywane z kontekstu bez należytego odniesienia.

    wskaż jakies rzetelne o tym ze seksualizacja dzieci jest dobra :)

    > Czyli nie puścisz dziecka na obóz,

    jezdzi na obozy, nie dorabiaz znów swojego

    bo się będziesz bać że go koledzy
    > "uświadomią", a jednocześnie nadal jesteś przeciwny temu aby w szkole
    > zaspokoili jego ciekawość. Bo to jest ciekawość i każde dziecko wcześniej
    > czy później się tym zainteresuje. 10-12 lat to taki przeciętny wiek gdy
    > dziecko się interesuje seksem, tak było, jest i będzie. Taka NATURA!

    to wcale nie oznacza ze trzeba go wprowadzac w to wczesniej, ani zeby to ułatwiać.
    Lekcja na biologii wystarczy.

    > Nigdy nie opowiadałem dziecku bzdur o bocianach i kapustach.

    azki-do-edukacji-seksualnej-dla-pieciolatkow

    > To nie jest książka dla pięciolatków. To że do nich trafiła to był błąd
    > SZKOŁY a nie całego systemu edukacji seksualnej. Po jakiego grzyba podajesz
    > znowu przykład wyrwany z tyłka?

    "Skąd się wziąłeś" ("Wo kommst du her?"), to książeczka dla sześciolatków,
    http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/56,96950,
    16583893,skad-sie-wziales,,3.html

    > Mimo tego nadal "wolisz" edukację przez kościół niż edukację seksualną,
    > gdzie będą utykać że dziewica porodziła syna, a później że najlepszym

    no jak wspominałem - wolę taki model, uwazam ze dla mojego dziecka jest
    bezpieczniejszy.

    zaś antykoncepcja hormonalna,
    > nawet stosowana tylko w celach ochrony zdrowia, to wymysł diabła i do
    > piekła się za to idzie, itd.

    znów wydziwiasz, a gdzie masz opinię koscioła o "antykoncepcja hormonalna,
    nawet stosowana tylko w celach ochrony zdrowia"? Nigdzie?
    Zapewne chodziło ci o zwykłą antykoncepcje hormonalną.

    > Wszystko powinno być świadomym wyborem.

    Twoje dziecko świadomie wybrało ze bedzie mówic po polsku? Albo ze bedzie chodzi do
    szkoły?

    > ksiunc, ten od BOGA, po główce pogłaska i doznasz zbawienia. Jak dla mnie
    > cała działalność kościoła to produkowanie sobie płatników -- na niczym
    > więcej, od wielu wieków, im nie zależy. Bo że stosowanie się do dekalogu
    > jest promilem, i że wiara (czy tam obecność w kościele) jest głównie na
    > pokaz, to wiadomo nie od dzisiaj.

    praktycznie zawsze jest tak ze zarzuty wobec kosciola maja katolicy którzy nie chcą
    (nie mogą) zerwac ze swoim grzechem. Wtedy łatwiej jest powiedzieć "kościół jest zły"
    niz "w moim życiu jest zło".
    > Ergo, Tobie się wydaje że to są działania lewaków -- tymczasem to co się
    > dzieje obecnie to jest wynik wielu lat działania prawaków, takich jak Ty,
    > zwyczajnego braku tolerancji i akceptacji, napiętnowania, prześladowania
    > odmienności. Co gorsza ty i tobie podobni nadal nie wyciągacie wniosków ZE
    > SWOJEGO działania i dalej brniecie w wykluczenia i ignorowanie tematów
    > oczywistych w nadziei że same się rozwiążą.

    qurcze, to my prawaki jestesmy winni ze islamisci zabijają a przedszkola w szwecji są
    neutralne płciowo? Miło widzieć ze taki nasz wpływ :P

    > Dlatego może czas jednak poszerzyć zakres danych a nie fiksować się na
    > "jedynych słusznych" zgodnych z zakorzenionymi przekonaniami.

    czego i tobie zycze :)

    b.