    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5c5cf8f1$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <n10hujsckwt0$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c66c3fa$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 16 Feb 2019 20:16:03 +0100

    W dniu 2019-02-15 o 17:39, Budyń pisze:

    > Tolerancja polega na tym by to szanować i jak najbardziej to popieram.

    Wiesz tylko słowo "tolerancja" jest rozumiana całkiem inaczej przez
    "nawiedzonych". Oni uważają, że wszyscy muszą akceptować i
    podporządkowywać się ich fanaberiom, a każdy przejaw odmienności uważają
    za atak na ich fanaberie.

    > przypominam ze mówimy o "zachodzie". Polecam hasło: przedszkole neutralne płciowo.
    Efektem bedą dzieci które w wieku nastoletnim bedą kompletnie ogłupione, nie dlatego
    ze sie homo urodziły, a dlatego ze naturalnego wychowania pozbawione. I te ogłupione
    osoby będą szukac różnych rozwiazan np wejscie w homoseksualizm.

    Szanuję Cię jako fachowca w dziedzinie elektryki, doświadczonego amatora
    budownictwa, ale w tym przypadku to pierdzielisz takie farmazony, że
    szkoda nawet tego komentować.

    Problem polega na tym, że zbyt często chodzisz do kościoła i
    wysłuchujesz tych pierdół szerzonych przez fanatyków w kieckach.

    > napisalem dosc dokladnie to co ty, ale ja jestem fanatyk, a ty miales normalnie ;-)
    U mnie nie było filmu.

    Tylko różnica między nami jest taka, że dla Ciebie to była trauma, która
    Ci zrobiła spustoszenie w głowie, a dla mnie była to nauka, że jak
    zaciągnę pierwszą lepszą koleżankę w krzaki to w konsekwencji może się
    pojawić nowe życie i związane z tym obowiązki.

    Ty potrzebowałeś aby Ci zboczeniec w kiecce pogroził paluszkiem i
    postraszył piekłem, a mnie wystarczyła szkoła, żeby zrozumieć, że warto
    iść na całość tylko z dziewczyną z którą będę chciał spędzić całe życie
    i kiedy będę pewny, że już jestem do tego gotowy.

    > znów sobie wyczytałeś co chciałeś. Nie napisałem ze sex nie ma być przykry czy coś
    w ten deseń.

    Swego czasu dałem się namówić na 2 czy 3 tygodniowy obóz szkoleniowy
    "Przygotowania do życia w rodzinie" prowadzony przez kościół. Wykłady
    były przez 6-8 godzin dziennie. Czyli dość duży magiel z mózgu robili.
    To czego tam uczyli to przepraszam ja Ciebie, ale nie zdawałem sobie
    wcześniej sprawy jak kościół potrafi komplikować ludziom życie i
    wprowadzać ich w kompleksy.

    Żeby było śmieszniej obóz ten kończył się uzyskaniem dyplomu/świadectwa.
    Ale jak przyszło mi wziąć ślub to ksiądz stwierdził, że to jest nieważne
    i że muszę uczęszczać na prekany. Uczęszczałem sam, bo moja małżonka
    była po studiach teologicznych i studium "Życia rodzinnego". Prekany
    prowadziła siostrzyczka zakonna, którą co chwilę ktoś zaskakiwał
    pytaniami, a ona pąsowiała.

    > Chyba ze będziesz :-)

    Weź się zastanów. Jak ja mogę się smażyć w piekle skoro w to piekło nie
    wierzę? Ty z całą pewnością będziesz się smażył w piekle jak każdy
    wierzący. Piekło jest tylko i wyłącznie dla wierzących.

    > to dosc dokładnie wygląda z obu stron barykady, pisowiec bez problemu znajdzie
    platformerskie cytaty o dożynaniu watahy a platformers o mordzach zdradzieckich.
    > W sumie chore, ale dałoby sie z tym żyć.
    > Ale wprowadzanie zapisów na "mowe nienawisci" jest skrajnie głupie, bo ona własnie
    zalezy od punktu siedzenia, pisowski sąd skarze dokładnie odwrotnie niz sędzia
    łączewski.

    Nie należę do zwolenników PO, a z PiS-em było mi po drodze, żeby dowalić
    platformersom.  Ale porównując TVPO i TVPIS to z całą pewnością PO aż
    tak nie kłamało i nie atakowało przeciwników jak to robi obecnie PiS, a
    do tego jeszcze tak nachalnie i nieudolnie.

    > Ale ty przestań, to że wałęsa to bolek nie ulega najmniejszej wątpliwosci. W szafie
    kiszczaka znalazły sie własnoręcznie podpisane kwity, a kolega lech sie do tego
    przyznał https://www.youtube.com/watch?v=TALy44FpR5A
    > Twój obóz polityczny twierdzi raczej ze to drobiazg który nie przekreśla jego
    zasług.

    O jakim, moim obozie piszesz?

    Poza tym gdzie wyczytałeś, że twierdzę, że Bolek to nie był przydomek
    nadany przez SB Wałęsie?

    Nie dyskutujemy o Bolku, bo tu sprawa jest czysta i Wałęsa nie zaprzecza
    Bolkowi. Zaprzecza tylko pomówieniom, że był donosicielem i brał za to kasę.

    Jestem święcie przekonany, że Wałęsa nigdy nawet nie zobaczył ani jednej
    złotówki, a chłopaki z SB znaleźli sposób, aby sobie dorobić do pensji.

    > "Wygrywałem w totka zawsze, gdy potrzebowałem" ot i wszystko

    Kolejny slogan wymyślony przez panów w kieckach i propagowany przez
    moherowe berety, podobnie z resztą jak: "Róbta co chceta na Przystanku
    Woodstock".

    > Osobiście to mi człowieka bardzo szkoda. Gdyby opowiedział jak było, żyłby dzis jak
    bohater.

    Wiesz najgorsze jest w myśleniu takich jak Ty, że żądają aby Lechu się
    przyznał. Dla takich nie jest ważna prawda. Nie jest ważne czy
    podpierdalał czy też nie, ale najważniejsze żeby się przyznał, że
    podpierdalał. Postanowi go skopać to muszą go skopać. Jeżeli
    podpierdalał i się przyzna to go skopią, że podpierdalał. A jak nie
    podpierdalał i nie chce się przyznać to go kopią, bo się nie chce przyznać.