    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 16 Feb 2019 13:08:34 -0800 (PST)
    <5c5cf8f1$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <n10hujsckwt0$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c66c3fa$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c68616d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lutego 2019 20:15:59 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Wiesz tylko słowo "tolerancja" jest rozumiana całkiem inaczej przez
    > "nawiedzonych". Oni uważają, że wszyscy muszą akceptować i
    > podporządkowywać się ich fanaberiom, a każdy przejaw odmienności uważają
    > za atak na ich fanaberie.

    tolerancja, akceptacja, atak - mozemy o tym pogadac w oparciu np. o przykłady.
    Dawaj odmiennosc który katole uznali za atak. I wcale nie mowie ze nie masz czasem
    racji, ludzie są różni.

    płciowo. Efektem bedą dzieci które w wieku nastoletnim bedą kompletnie ogłupione, nie
    dlatego ze sie homo urodziły, a dlatego ze naturalnego wychowania pozbawione. I te
    ogłupione osoby będą szukac różnych rozwiazan np wejscie w homoseksualizm.

    > Szanuję Cię jako fachowca w dziedzinie elektryki, doświadczonego amatora
    > budownictwa, ale w tym przypadku to pierdzielisz takie farmazony, że
    > szkoda nawet tego komentować.

    dzisiaj szło z mojego solaru 7,1kW :-)

    > Problem polega na tym, że zbyt często chodzisz do kościoła i
    > wysłuchujesz tych pierdół szerzonych przez fanatyków w kieckach.

    Takich rzeczy to ja nigdy sie nie dowiaduję w kościele. Na jakich stronach
    prawicowych, jakis powiazanych z chrzescijanstwem - owszem. Ale nie w kosciele.
    Natomiast zauważyłeś ze przytaczam tu również strony dalekie ideologicznie od
    powyższych.

    > Tylko różnica między nami jest taka, że dla Ciebie to była trauma, która
    > Ci zrobiła spustoszenie w głowie, a dla mnie była to nauka, że jak
    > zaciągnę pierwszą lepszą koleżankę w krzaki to w konsekwencji może się
    > pojawić nowe życie i związane z tym obowiązki.
    >
    > Ty potrzebowałeś aby Ci zboczeniec w kiecce pogroził paluszkiem i
    > postraszył piekłem, a mnie wystarczyła szkoła, żeby zrozumieć, że warto
    > iść na całość tylko z dziewczyną z którą będę chciał spędzić całe życie
    > i kiedy będę pewny, że już jestem do tego gotowy.

    i znów jak powyżej - kościół powiada dokładnie to (pomijając bogatą twą opowiesc o
    piekle) do czego sam doszedłeś, ale to kościół jest zły.

    > Swego czasu dałem się namówić na 2 czy 3 tygodniowy obóz szkoleniowy
    > "Przygotowania do życia w rodzinie" prowadzony przez kościół. Wykłady
    > były przez 6-8 godzin dziennie. Czyli dość duży magiel z mózgu robili.
    > To czego tam uczyli to przepraszam ja Ciebie, ale nie zdawałem sobie
    > wcześniej sprawy jak kościół potrafi komplikować ludziom życie i
    > wprowadzać ich w kompleksy.

    zgoda - jesli rytuały/nakazy/zakazy zastąpią wiarę i miłość to rzeczywiscie tak
    wygląda jak mowisz.

    > Weź się zastanów. Jak ja mogę się smażyć w piekle skoro w to piekło nie
    > wierzę? Ty z całą pewnością będziesz się smażył w piekle jak każdy
    > wierzący. Piekło jest tylko i wyłącznie dla wierzących.

    Istnienie/nie istnienie piekła jest pewnym faktem obiektywmym. Powiedzmy ze tego
    stanu nie znamy. Ale z tego nie mozesz wnioskowac ze skoro uważasz ze go nie ma, to
    rzeczywiscie go nie ma. Bo tego stanu nie znamy :)

    platformerskie cytaty o dożynaniu watahy a platformers o mordzach zdradzieckich.
    własnie zalezy od punktu siedzenia, pisowski sąd skarze dokładnie odwrotnie niz
    sędzia łączewski.

    > Nie należę do zwolenników PO, a z PiS-em było mi po drodze, żeby dowalić
    > platformersom.  Ale porównując TVPO i TVPIS to z całą pewnością PO aż
    > tak nie kłamało i nie atakowało przeciwników jak to robi obecnie PiS, a
    > do tego jeszcze tak nachalnie i nieudolnie.

    ja tez zachwycony tvpis nie jestem. Ale biore pod uwagę ze w poprzednich czasach były
    3 po-wskie telewizje wiec nie musiały sie napinać, innego przekazu nie było. A teraz
    jest walka na noże.

    szafie kiszczaka znalazły sie własnoręcznie podpisane kwity, a kolega lech sie do
    tego przyznał https://www.youtube.com/watch?v=TALy44FpR5A

    > O jakim, moim obozie piszesz?

    zakładam ze platformerskim, ale jesli nie to uznaj to za uogólnienie

    > Poza tym gdzie wyczytałeś, że twierdzę, że Bolek to nie był przydomek
    > nadany przez SB Wałęsie?
    >
    > Nie dyskutujemy o Bolku, bo tu sprawa jest czysta i Wałęsa nie zaprzecza
    > Bolkowi.

    Wałęsa zmienia zdanie co jakies dwa dni.
    "Lech Wałęsa chce pozwać kilkanaście osób za nazywanie go TW "Bolkiem" "
    Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,2445
    5223,wiemy-kogo-lech-walesa-chce-pozwac-na-liscie-je
    st-kilkanascie.html

    > Jestem święcie przekonany, że Wałęsa nigdy nawet nie zobaczył ani jednej
    > złotówki, a chłopaki z SB znaleźli sposób, aby sobie dorobić do pensji.

    > Kolejny slogan wymyślony przez panów w kieckach i propagowany przez
    > moherowe berety, podobnie z resztą jak: "Róbta co chceta na Przystanku
    > Woodstock".

    Ale to jest cytat z książki pani Danuty Wałęsowej.

    > Wiesz najgorsze jest w myśleniu takich jak Ty, że żądają aby Lechu się
    > przyznał. Dla takich nie jest ważna prawda.

    Nie oczekuję niczego innego jak prawda. Historycy temat rozgryźli. Gdyby Bolek sie
    przyznał naprawdę ostatnie co jest potrzebne to by go kopać, to jest biedny człowiek.
    Ale za to pokazałoby lemingom jakie mechanizmy rządziły transformacja ustrojową.

    b.