    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5c5cf8f1$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <n10hujsckwt0$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c66c3fa$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c68616d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 17 Feb 2019 22:19:05 +0100

    W dniu 2019-02-16 o 22:08, Budyń pisze:
    > tolerancja, akceptacja, atak - mozemy o tym pogadac w oparciu np. o
    > przykłady.
    > Dawaj odmiennosc który katole uznali za atak. I wcale nie mowie ze nie masz czasem
    racji, ludzie są różni.

    Choćby LGBTQFA

    > i znów jak powyżej - kościół powiada dokładnie to (pomijając bogatą twą opowiesc
    o piekle) do czego sam doszedłeś, ale to kościół jest zły.

    Bo wchodzi ludziom do łóżka.

    > zgoda - jesli rytuały/nakazy/zakazy zastąpią wiarę i miłość to rzeczywiscie tak
    wygląda jak mowisz.

    Ale kościół to właśnie rytuały/nakazy/zakazy. Spora część wyznawców
    uczęszcza do kościoła tylko dlatego, że kościół oraz społeczeństwo
    wywiera presje.

    O ile w mieście nie jest to aż tak nachalne to na wsi wręcz wytykają
    palcami. Naprawdę wkurwiające jest jak co trochę sąsiedzi mi wytykają
    dlaczego wraz z małżonką nie uczęszczam na "rewię mody" co niedzielę.
    Później w wielkiej trosce się użalają nade mną i pocieszają mnie, że
    jeszcze się nawrócę.

    > Istnienie/nie istnienie piekła jest pewnym faktem obiektywmym. Powiedzmy ze tego
    stanu nie znamy. Ale z tego nie mozesz wnioskowac ze skoro uważasz ze go nie ma, to
    rzeczywiscie go nie ma. Bo tego stanu nie znamy :)

    Faktem obiektywnym? Mam nadzieję, że znasz znaczenie użytych słów?

    Skoro nie znamy tego stanu to na jakiej podstawie twierdzisz, że piekło
    istnieje? Przecież kwestia istnienia/nieistnienia piekła to tylko
    kwestia wiary.

    > ja tez zachwycony tvpis nie jestem. Ale biore pod uwagę ze w poprzednich czasach
    były 3 po-wskie telewizje wiec nie musiały sie napinać, innego przekazu nie było. A
    teraz jest walka na noże.

    Teraz wyszło szydło z worka. Pięknie się obnażyli. Niestety wielu
    zwolenników się odwraca.

    szafie kiszczaka znalazły sie własnoręcznie podpisane kwity, a kolega lech sie do
    tego przyznał https://www.youtube.com/watch?v=TALy44FpR5A
    > zakładam ze platformerskim, ale jesli nie to uznaj to za uogólnienie

    Typowa cecha pisiorków - kto nie jest z nami ten platformers :)

    > Wałęsa zmienia zdanie co jakies dwa dni.
    > "Lech Wałęsa chce pozwać kilkanaście osób za nazywanie go TW "Bolkiem""
    > Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,2445
    5223,wiemy-kogo-lech-walesa-chce-pozwac-na-liscie-je
    st-kilkanascie.html

    Sąd lustracyjny uznał Wałęsę za pokrzywdzonego przez SB, a nie winnego
    współpracy z SB. Uznał też, że składane przez Wałęsę oświadczenia, że
    nie był agentem są prawdziwe, a dokumenty SB były fałszowane przez
    agentów SB. W 2010r. wyrok ten się uprawomocnił. Dopóki nie znajdzie się
    ktoś, kto w sądzie udowodni Wałęsie składania fałszywych zeznań to nie
    można Wałęsie przypisywać, że był agentem SB.

    Osoba jest niewinna tak długo jak długo nie zostanie udowodniona wina i
    nie zapadnie wyrok. Póki co nie ma żadnego, prawomocnego wyroku
    sądowego, który udowodniłby, że Wałęsa był agentem SB lub, że składał
    fałszywe zeznania. Ale są wyroki sądowe, które Wałęsa już wygrał za
    pomówienie - chociażby przeciwko Krzysztofowi Wyszkowskiemu.

    Taki sam los czeka kolejnych, którzy pomawiają Wałęsę.

    Chcesz to złóż pozew do sądu, że Wałęsa składał fałszywe zeznania i
    udowodnij, że Wałęsa był agentem. Staniesz się bohaterem narodowym. Masz
    szanse, bo sądy już są podporządkowane władzy. Twojej władzy. :)

    > Ale to jest cytat z książki pani Danuty Wałęsowej.

    *"To nie był zwykły totolotek, tylko piłkarski. Ja się na tym znałem i
    dlatego wygrywałem*" - oświadczył p. Wałęsa.

    Widzisz cały problem polega na tym, że zwolennicy intrygi zmienili
    kontekst i propagują wersję taką, jaka im pasuje.

    Znam ludzi, którzy także wygrywali w zakładach piłkarskich czy w
    wyścigach konnych. Tam wygrywali głównie Ci co byli mocno zaangażowani i
    "siedzieli mocno w temacie".

    Ba... nawet mam w rodzinie takiego maniaka, który od kilkudziesięciu lat
    gra w totka. Fakt, że nie udało mu się trafić szóstki, ale wielokrotnie
    wygrywał, a kilka razy wygrał całkiem pokaźne sumy. Możliwe, że przez te
    lata wydał więcej na zakłady niż wygrał, ale faktem jest, że kilka razy
    pomogło mu to w trudnych sytuacjach życiowych.

    > Nie oczekuję niczego innego jak prawda. Historycy temat rozgryźli. Gdyby Bolek sie
    przyznał naprawdę ostatnie co jest potrzebne to by go kopać, to jest biedny człowiek.
    > Ale za to pokazałoby lemingom jakie mechanizmy rządziły transformacja ustrojową.

     Ale cały czas oczekujesz tylko jednej wersji, żeby Lechu powiedział:
    "byłem agentem, brałem kasę i podpierdalałem".

    Żadna inna "prawda" nie jest dla Ciebie akceptowalna, bo Ty już
    osądziłeś i uważasz, że wiesz lepiej.