    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 17 Feb 2019 13:53:22 -0800 (PST)
    <5c5cf8f1$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <n10hujsckwt0$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c66c3fa$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c68616d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5c69cfdd$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lutego 2019 22:19:27 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Choćby LGBTQFA

    ale o co chodzi?

    opowiesc o piekle) do czego sam doszedłeś, ale to kościół jest zły.

    > Bo wchodzi ludziom do łóżka.

    powiedzial dokladnie to samo co uznales za dobre. Ma zakaz na jakies tematy?

    > Ale kościół to właśnie rytuały/nakazy/zakazy. Spora część wyznawców
    > uczęszcza do kościoła tylko dlatego, że kościół oraz społeczeństwo
    > wywiera presje.

    Owszem spora. Co nie oznacza ze r/n/z stanowią sens kościoła.

    > O ile w mieście nie jest to aż tak nachalne

    w miastach zwłaszcza wiekszych ludzie w dupie maja kościół, niechodznie do koscioła
    to jest powód do dumy

    to na wsi wręcz wytykają
    > palcami. Naprawdę wkurwiające jest jak co trochę sąsiedzi mi wytykają
    > dlaczego wraz z małżonką nie uczęszczam na "rewię mody" co niedzielę.
    > Później w wielkiej trosce się użalają nade mną i pocieszają mnie, że
    > jeszcze się nawrócę.

    to po co z nimi o tym gadasz? Sami przychodzą i o tym gadają?
    Ja wiem który sąsiad nie chodzi do koscioła i w życiu nie przyszłoby mi do głowy go
    wytykac.

    stanu nie znamy. Ale z tego nie mozesz wnioskowac ze skoro uważasz ze go nie ma, to
    rzeczywiscie go nie ma. Bo tego stanu nie znamy :)

    > Faktem obiektywnym? Mam nadzieję, że znasz znaczenie użytych słów?

    Tak, tutaj fakt istnienia piekła jest niezalezny od twojej czy mojej wiary i wiedzy.

    > Skoro nie znamy tego stanu to na jakiej podstawie twierdzisz, że piekło
    > istnieje? Przecież kwestia istnienia/nieistnienia piekła to tylko
    > kwestia wiary.

    Ale logikę akceptujesz, tak? To przeczytaj moja myśl dokladnoie pod kątem logicznym.

    > Sąd lustracyjny uznał Wałęsę za pokrzywdzonego przez SB, a nie winnego
    > współpracy z SB. Uznał też, że składane przez Wałęsę oświadczenia, że
    > nie był agentem są prawdziwe, a dokumenty SB były fałszowane przez
    > agentów SB. W 2010r. wyrok ten się uprawomocnił.

    a przestań, to był wyrok w trybie wyborczym gdzie nie było czasu zbierać materiałów,
    a materiały wypłyneły w 2016 bo lezaly w szafie kiszczaka.
    A wlasciwie do zwyciestwa pisu obowiązywał układ okragłostołowy: lustracji nie
    będzie, krzywdy wam nie damy zrobić.
    Własciwie to znasz jakąkolwiek osobą skazaną za współpracę z przedstawicielem
    okupanta?

    wobec opracowan historyków - owszem

    b.