    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 18 Feb 2019 11:40:47 -0800 (PST)
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c66c3fa$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c68616d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5c69cfdd$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c6a6a56$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5c6b0310$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 20:10:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    stosują. Katole oczywiscie musza do swych zasad sie zastosować

    > Aby czy na pewno? Organizacje katolickie chcą zmiany prawa zakazującego
    > antykoncepcji dla wszystkich obywateli.

    takiej niezabijącej? nie wydaje mi sie. Moze tak - moze i są organizacje jakis
    fanatyków ale one nie mowią glosem kościoła.

    mordujemy z zimna krwią, kazdy ma szansę sie urodzić.

    > Wiesz ile zarodków ginie w naturalny sposób zanim rozpocznie się ciąża?

    ale nikt ich nie morduje. To ze ludzie umierają na serce nie moze być powodem byśmy
    komuś to serce wykroili kozikiem.

    Komunii, niezależnie od rodzaju grzechu.

    > Czyli jesteś za zasadami Islamu, który każe ukamienować kobietę na
    > której dokonano gwałtu?

    nie, nie jestem. I w ogóle w swietle tego co powyżej pisze - skad w ogóle taki
    pomysł?

    > Czy ktoś Ci każe i zmusza Cie do czytania tych for?

    nie, nikt mi nie każe. Lubie wiedziec co ludzie sądzą o różnych sprawach. własnie po
    to aby sie nie zamykać we własnym zaścianku.

    wybacz, w koncu chcą dal ciebie dobrze

    > W szczególności ten, który uważa, że jestem gorszy od bydlęcia :)

    głupi sie zawsze znajdą, ktos powiedział ze nie zna ludzi złych a tylko głupich.

    > Weź no nie świruj. Nie chodzi mi o dowody na nieistnienie lecz o dowody
    > na istnienie.

    to jest zwykła dyskusja logiczna. W koszyku jest jabłko lub go nie ma. Jeden mysli ze
    jest, drugi ze nie ma, mogą być swiecie o tym przekonani. Ale ich przekonanie nie
    zmienia stanu zawartosci koszyka.

    > No to kur.... gdzie wtedy były Kaczyńskie?
    >
    > Gdzie była reszta gawiedzi, która obecnie tak atakuje Wałęsę?

    Ziemkiewicz ostatnio celnie w tym temacie: "Symboliczne. KPN z komuną i bezideowymi
    złodziejami. A myśmy kiedyś, młodzi kretyni, tak w was wierzyli..."
    I ja łykałem wiele lat GW. Tak było.

    > Ale w jego przypadku dowody były niepodważalne. Druga sprawa to kogo
    > mieli sądzić?

    Powtórzę się - mnie interesują opinie historyków. Niespecjalnie wierzę w polskie sądy
    które moze i były jakos tam niezależne - ale na pewno nie były obiektywne.

    b.