    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5c66c3fa$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c68616d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5c69cfdd$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c6a6a56$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5c6b0310$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 18 Feb 2019 21:46:53 +0100

    W dniu 2019-02-18 o 20:40, Budyń pisze:

    > takiej niezabijącej? nie wydaje mi sie. Moze tak - moze i są
    > organizacje jakis fanatyków ale one nie mowią glosem kościoła.

    Chcesz powiedzieć, że kościół jest za anty koncepcją? Jesteś tego
    pewien? Bo ja jestem pewien, że kościół jest przeciwny każdemu rodzajowi
    antykoncepcji, włącznie z prezerwatywą.

    Jedyny sposób regulacji poczęć, kościół dopuszcza kalendarzyk, który
    jest tak skuteczny jak spacer po pijanemu na ruchliwej autostradzie z
    nadzieją przeżycia. Ponadto kościół zabrania używania słowa
    antykoncepcja, które to słowo kościół utożsamia z zabójstwem.

    Jak masz wątpliwości to polecam Ci wybrać się na taki obóz o którym
    wcześniej pisałem.

    mordujemy z zimna krwią, kazdy ma szansę sie urodzić.
    > ale nikt ich nie morduje. To ze ludzie umierają na serce nie moze być powodem byśmy
    komuś to serce wykroili kozikiem.

    Kto niby serca wykraja kozikiem i komu?

    Przecież w in vitro celem jest doprowadzić do zapłodnienia i utrzymać
    przy życiu, aż do narodzin. Jeżeli embriony umierają to dzieje się
    dokładnie tak samo jak w naturze.

    Tyle, że kościół wypacza sens in vitro dając jako dowód zabijania eutanazję.

    > nie, nie jestem. I w ogóle w swietle tego co powyżej pisze - skad w ogóle taki
    pomysł?

    To dlaczego potępiasz takich ludzi?

    Jaką winę ma np. kobieta, której mąż pijak znęcał się nad rodziną, bił i
    poniżał żonę oraz dzieci? Nierzadko gwałcił? Albo mąż, którego żona
    łajdaczyła się z innym?

    Dlaczego uważasz, że ci ludzie nie mają prawa do normalnego życia z
    innym partnerem w zgodzie z 10 przykazaniami?

    Gdzie w Piśmie Świętym jest napisane, że takim ludziom należy się
    wieczne potępienie?

    Niestety tu analogia z kamienowaniem kobiet w islamie jest jak
    najbardziej adekwatna. Tyle, że w islamie znęcają się fizycznie, a w KK
    psychicznie.

    > nie, nikt mi nie każe. Lubie wiedziec co ludzie sądzą o różnych sprawach. własnie
    po to aby sie nie zamykać we własnym zaścianku.

    Nie ludzie, tylko jakaś grupa oszołomów na podstawie której przypisujesz
    cechy wszystkim niewierzącym.

    Ale kiedy taka sama rzecz się dzieje wśród Katolików, którzy atakują
    niewierzących to uważasz, że nie są to Katolicy tylko oszołomy, które
    nie mają nic wspólnego z KK.

    wybacz, w koncu chcą dal ciebie dobrze
    > głupi sie zawsze znajdą, ktos powiedział ze nie zna ludzi złych a tylko głupich.

    Ale przejawy idiotów na forach uogólniasz na wszystkich niewierzących.

    > to jest zwykła dyskusja logiczna. W koszyku jest jabłko lub go nie ma. Jeden mysli
    ze jest, drugi ze nie ma, mogą być swiecie o tym przekonani. Ale ich przekonanie nie
    zmienia stanu zawartosci koszyka.

    Który może być zarówno pełny jak i pusty, niezależnie od tego co kto myśli.

    Kwestią jest tylko czyje przekonania są zgodne z zawartością koszyka.

    A teraz Ci udowodnię, że dla mnie piekło nie istnieje, a dla Ciebie
    natomiast tak.

    Ja żyję dniem dzisiejszym, nie zaprzątając sobie takimi pierdołami jak
    piekło, bo wiem, że jest to tylko wymysł kościoła w celu
    podporządkowania sobie wiernych.

    Ty natomiast żyjesz w przekonaniu, że piekło istnieje i całe swoje życie
    podporządkowujesz jego istnieniu. Wyznajesz wiarę i się modlisz, bo się
    boisz piekła.

    Wszelkie Twoje poczynania w celu uniknięcia piekła, sprawiają, że
    wszystko to co robisz i co myślisz jest już samo w sobie dla Ciebie
    piekłem.

    > Powtórzę się - mnie interesują opinie historyków. Niespecjalnie wierzę w polskie
    sądy które moze i były jakos tam niezależne - ale na pewno nie były obiektywne.

    Historyków? Których?

    Z IPN, który został powołany przez układ Okrągłego Stołu?