  • Data: 2020-01-19 12:26:22
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem za ani przeciw. Nie mam pojęcia czy dobrze że zamykają i czy ktoś zarobi
    na tym a kto straci. Jakoś mnie to nie kręci. Ale uważam, że najgorsza jest
    stagnacja. Oni kurcze coś robią. Może źle a może dobrze okaże się to za naście lub
    dziesiąt lat. A u nas ciągle bijemy pianę. Miały być Caracale, są wiatrówki i
    strzelnice, miała być (jedyna) elektrownia atomowa jest węgiel z Ukrainy pod okupacją
    Rosji. Może warto czasami coś zrobić zamiast gadać.
    Tak mnie naszło po tych tekstach.