  • Data: 2020-01-20 09:29:30
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 09:18:17 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > To ja mam pytanie dodatkowe - czy poprawna jest hipoteza ze walczyć za ojczyzne
    pójdą pisowcy, a platformersi uciekną? Czy którys z wyborców platformy mógłby mnie
    uświadomić? Wystarczy jeden który sie przyzna ze glosuje na platforme, a za ojczyzne
    też poszedłby narazać życie.

    Ja mieszkam tu gdzie do 1945 były Niemce.
    Później niby Polska, ale niedaleko mam takie Borne gdzie Ruskie biwakowali lat
    dziesiąt chyba
    W nosie mam walczyć za jakąś ojczyzną. Jeśli już to rodziny będę bronił a czy
    Niemiec, czy Ruski, czy inny Korwin w parlamencie siedzi to mi wisi i powiewa.
    Babcia żony mojej(bo moja spod Dęblina tu w 49 przyjechała) przedwojenna kobieta ale
    szczegółów nie pamięta. Jednak rodzice jej opowiadali że jak tu Niemce byli to lepiej
    się żyło jak przed wojna.
    Ja dlatego tez mam w d...ie kto rządzi i za mięso armatnie robić nie zamierzam