  • Data: 2020-02-18 20:42:05
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Zenek Kapelinder
    >Bo ile? Policzyles kiedys? >Węgla potrzebujemy za 12 >miliardów dolarów rocznie.

    Tak jak obiecałem-SRAWDZAM
    Wg GUS potrzebujemy 75mln ton węgla. Dzisiaj związkowcy górniczy wyceniali zalegające
    hałdy na 300zl tona. Dolar po 3.95zl. Wg mojego kalkulatora wychodź 6mld USD.
    Tobie wyszło 12mld-uzasadnisz?

    > A dopłaty do górnictwa to 8 >miliardów zlotych rocznie.

    Sprawdzilem-tu ok

    >Skąd weźmiesz 12 miliardów <>dolarów rocznie na wegiel?

    6mld USD. 2mld USD już na dzisiaj dopłacamy.

    >Przypominam że węgiel >wydobywa się za złotówki

    Sprawdzilem-prawie ok

    >i że jedno miejsce pracy w >górnictwie tworzy kilka >miejsc pracy poza >górnictwem.

    I te miejsca pracy generują konieczność dopłat 8mld
    A górnik pracujący poza górnictwem też by miejsca pracy dla innych generował

    >Z uśmieszkiem się urodziłeś >czy to nabyte?

    Do Ciebie się uśmiecham. Sprawdż czy mnie nie masz w dowodzie.?