  • Data: 2020-02-19 04:15:24
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-02-2020 o 20:42, Kris pisze:

    > Tak jak obiecałem-SRAWDZAM
    > Wg GUS potrzebujemy 75mln ton węgla. Dzisiaj związkowcy górniczy wyceniali
    zalegające hałdy na 300zl tona. Dolar po 3.95zl. Wg mojego kalkulatora wychodź 6mld
    USD.
    > Tobie wyszło 12mld-uzasadnisz?

    > Sprawdzilem-tu ok

    > 6mld USD. 2mld USD już na dzisiaj dopłacamy.

    > Sprawdzilem-prawie ok

    >górnictwem.
    >
    > I te miejsca pracy generują konieczność dopłat 8mld
    > A górnik pracujący poza górnictwem też by miejsca pracy dla innych generował

    > Do Ciebie się uśmiecham. Sprawdż czy mnie nie masz w dowodzie.?

    A czy to nie jest tak, że za węgiel trzeba zapłacić kopalniom
    75mln ton x 300zł/t = 22,5 mld zł
    a dodatkowo rząd dokłada górnikom jeszcze 8 mld zł z budżetu.
    Razem daje to 30,5 mld zł czyli nasz polski węgiel kosztuje nas rocznie
    7,7 mld USD.

    yabba