  • Data: 2015-05-29 18:14:41
    Temat: Re: Wełna skalna na elewacji
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 maja 2015 15:36:28 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Mi chodzi o zasade :
    > "(...)
    > A zabezpieczenie na niezerowe prawdopodobienstwo
    > (...)"
    > A Ty się stosunkowywujesz do przypadków szczególnych.

    ja twierdze ze prawdopodobienstwo pozaru lasu zagrazające budynkowi (w stopniu takim
    ze bedzie roznica miedzy styropianem a wełną) jest na tyle nikłe ze te extra
    niezbedne koszty bedą zmarnowane. Tylko tyle.
    Zawsze sie ocenia koszty w stosunku do ryzyka, ale mozna tez oceniac stosunek koszty
    do fobii :-) Z tym nie dyskutuje :)

    b.