  • Data: 2011-08-31 13:17:58
    Temat: Re: Wentylator lazienkowy
    Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j3la0n$h23$1@inews.gazeta.pl...

    > Wentylator ma byc zamontowany w lazience, w ktorej jest piec gazowy, stad
    > koniecznosc wlaczania sie wentylatora po wykryciu ulatniajacego sie gazu.
    > Wlaczanie przez podpiecie do pstryczka od swiatla bedzie klopotliwe, bo
    > jest
    > kilka zrodel swiatla wlaczanych niezaleznie - a chce, by wentylacja
    > dzialala
    > zawsze podczas korzystania z pomieszczenia.

    Z tego co wiem (wg przepisów) w pomieszczeniu z piecem gazowym w ogóle NIE
    MOŻE być zainstalowany wentylator elektryczny.

    Ja zainstalowałam taki w kotłowni (do sporadycznego przewietrzenia
    pomieszczenia gdy śmierdzi spalinami) i zawsze sie czepiają kominiarze (a że
    jest koniecznosć przegladu instalacji raz na rok, wiec czepiają sie raz do
    roku).

    Pozdrawiam,

    :-) M.