  • Data: 2019-02-15 10:39:45
    Temat: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierdolisz. Mam chinskie tanie od ponad dwudziestu lat. W tym czasie jeden
    wymienilem bo w bojlerze dziura sie zrobila, woda zwilzala nakretke i skorodowalo.
    Wpisz w google " montaz wezy hydraulicznych" u mnie na drugim miejscu w grafice
    wyskakuje rysunek z jakiejs ksiazki. Porownaj rysunek z tym co masz w domu. Kutasa w
    talarki daje sobie pociac ze masz tak jak jest na przekreslonych rysunkach.

    Do książki nie zaglądałem - większość takich książek, sądzę, znam na
    pamięć i od strony teorii, i z praktyki.

    U mnie węże działają, za wyjątkiem jednego, który ni z tego, ni z owego
    po około pół roku zaczął przeciekać. Co ciekawe, na zimnej wodzi i
    bardzo niskim ciśnieniu.

    Natomiast znam kilka wężyków, w których też guma dostała perforacji. Ze
    dwa lub trzy z Leroya, inne kupowane "w jakimś tanim sklepie", typu
    dawny GS.

    Z doświadczenia wiem, że niby ten sam towar kupowany w Leroyu nijak się
    ma jakościowo do towaru kupowanego w sklepie hydraulicznym. A
    konkretnie: rury kanalizacyjne 110/2m - w Leroyu cienkie ścianki, drogo.
    A w sklepie hydraulicznym - grubsze ścianki i tańsze. Podobnie -
    trójniki do wody (Leroy szybko rdzewieje), zawory kulowe, gniazda
    elektryczne podtynkowe.
    Mam też nieodparte wrażenie, że w różnych Leroyach i Castoramach jest
    mała część asortymentu - jeśli potrzebuję coś mniej typowego, to nie ma:
    uszczelki do spłuczek, zawory, baterie termostatyczne z prawą stroną
    gorącą, zaworki odpowietrzające do grzejników, i jeszcze co najmniej
    kilka rzeczy, które bezskutecznie szukałem w Leroy/Castoramie, a bez
    trudu kupiłem w sklepie czy to hydraulicznym, czy elektrycznym.

    Być może w Łodzi jest lepsze zaopatrzenie - tego nie wiem. Łódź znam
    tylko od strony Manufaktury, gdzie robiłem sieć WiFi u kilku klientów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam