    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wieszanie szafek kuchennych.
    Date: Tue, 7 Sep 2010 08:37:06 +0200

    "jagr" <j...@W...pl> wrote in message
    news:4c85d633$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...
    > Może ktoś mi podpowie - jak prawidłowo powinny wyglądać haki do wiesania
    > szafek kuchennych. Będę wieszał nowe szafki i chciałbym to zrobić fachowo.
    > Te poprzednie wieszałem różnie. Na kołki drewniane i haczyki kute wbijane,
    > albo na kołki plastikowe i zwykłe (ale spore) wkręty tzw. do drewna.
    > Są jakieś "specjalne" haki do tych celów?
    > Pozdrawiam wszystkich miłośników majsterkowania.
    > Janusz

    Kup listwę drewnianą 5x4 i przykręć ją na dobrych kołkach na wysokości den
    szafek. Ona poniesie ich ciężar, dzięki temu szafki się nie oberwą pod
    ciężarem zawartości, nie poniesiesz strat w zastawie, ani nie narazisz życia
    członków rodziny, no chyba, żebyś chciał... Do tych listew możesz umocować
    haczyki lub relingi...