  • Data: 2010-09-07 14:39:15
    Temat: Re: Wieszanie szafek kuchennych.
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:4c85d633$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...
    > Może kto? mi podpowie - jak prawidłowo powinny wygl?dać haki do wiesania
    > szafek kuchennych. Będę wieszał nowe szafki i chciałbym to zrobić fachowo.
    > Te poprzednie wieszałem różnie. Na kołki drewniane i haczyki kute wbijane,
    > albo na kołki plastikowe i zwykłe (ale spore) wkręty tzw. do drewna.
    > S? jakie? "specjalne" haki do tych celów?
    > Pozdrawiam wszystkich miło?ników majsterkowania.
    > Janusz

    Ikea. Użyłem grubych kołków fi 12 i wkrętów z łbem sześciokątnym. Szafki
    wiszące pomiędzy sobą zostały skręcone przed dokręceniem do ściany, a także
    dodatkowo przykręcone do szafek wysokich. Opcjonalnie mogłem też użyć listwy
    wspierającej pod szafkami, ale zawsze mogę ją dołożyć później.
    Wysokość zawieszenia szafek zdeterminowania szafką wysoką i cokołem pod nią.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/