  • Data: 2018-03-15 13:11:18
    Temat: Re: Woda w ścianie [nic o pompach ciepła]
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-15 o 08:09, Maciek pisze:

    > Ja mam obłożone ociepleniem do metra w głąb, a przy mrozach podlogi i tak
    > zimne. I nie ma żadnych widocznych szczelin, grunt suchy.
    Jak sam widzisz sam styropian nie wystarczy, muszą tam być szczeliny
    przez które masz
    przewiew, dlatego zamarza Ci róg kotłowni oraz ściana. Jedynie zostaje
    zatkanie szczelin przez opiankowanie pomiędzy styropianem piwnicy a
    parteru trzeba zrobić szczelinę i tam napchać piany, podobnie na górze
    ale to dopiero po lecie jak ściana wyschnie, zatkać szczelinę przy murłacie.

    --
    Pozdr
    Janusz