eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym › Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
  • Data: 2019-08-10 19:32:13
    Temat: Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/08/2019 19:08, Piotrek Paradysz wrote:
    > A może pomalować krążek w 3 kolory po 1/3 i to użyć? Nie zakłóci pracy, łatwo
    kierunek zbadać.

    Zgadza się, nie ma z tym problemy żadnego poza tym że musiałbym kawałek
    tej mechaniki jednak zatrzymać. Dodatkowo zaizolować od światła.
    Zastanowie sie nad tym, w sumie może i dało by radę uzyć transoptora
    odbiciowego, tyle że to wymaga automatycznej regulacji wzmocnienia jeśli
    ta izolacja nie będzie doskonała. Martwi mnie jednak że co najmniej w
    jednym moim wodomierzu mechanika zawiera bezpiecznik przed ujemnym
    przepływem i tryba stają w miejscu.

    Czujnik magnetyczny, o ile jest rozsądne mocowanie i dostęp, wymaga
    mniej zachodu z ochroną przed zakłuceniami i usuwa mechanizm z
    potencjalnym bezpiecznikiem.

    Zastanwie się nat takim sposobem. Dzieki.