  • Data: 2016-08-14 13:42:48
    Temat: Re: Wsadzili mi "inteligentny" licznik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 13:36:53 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > u nas tez sie sporo buduje jednorodzinnych, nie tyle co w 2008 ale jednak.
    > A we wrocku deweloperzy wciaz cale osiedla budują.
    No właśnie u nas wysyp "developerów" się zrobił
    Podkupywali tanie działki(w beznadziejnych lokalizacjach) i budują najczęściej
    bliźniaki na potęgę.
    Ni kupców na to znajdują bo ceny niewysokie.
    Aczkolwiek ja bym za pół tej ich ceny takiego czegoś nie kupił. Ale najważniejsza
    elewacja, tuje, wideodomofon i brama na pilota żeby baba oczyma kupiła. Resztę nie
    ważne bo klient i tak kupi.