eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wszyscy kupują na Aliexpresie bo 50% taniej, szybko, bezpłatna dostawa, gwarancja i bez pośredników i po polsku

  • 1. Data: 2023-07-14 21:10:46
    Temat: Wszyscy kupują na Aliexpresie bo 50% taniej, szybko, bezpłatna dostawa, gwarancja i bez pośredników i po polsku
    Od: a a <m...@g...com>

    Wszyscy kupują na Aliexpresie bo 50% taniej, szybko, bezpłatna dostawa, gwarancja i
    bez pośredników i po polsku

    Nie rozumiem tego spamu reklamowego na usenecie,
    gdy Aliexpress jest po polsku od kilku lat,
    obecnie dostawa jest szybka, bezplatna,
    jest gwarancja, jest wymiana

    i jest wybór
    100 razy więcej produktów z calego świata
    i to wszystko taniej o 50% niż w kraju

    Po co przeplacać, gdy na Aliexpresie jest taniej

  • 2. Data: 2023-07-14 21:35:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jul 2023 12:10:46 -0700 (PDT), w
    <ff65f228-ada4-4431-bd5a-a8784951a18an@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > 100 razy więcej produktów z calego świata
    > i to wszystko taniej o 50% niż w kraju
    >
    > Po co przeplacać, gdy na Aliexpresie jest taniej

    Gwarancja jest dosyć iluzoryczna, taniej bywa różnie, tandetnie za to za każdym
    kroku.

    Płytę główną, dysk do PC kupisz na Ali?

  • 3. Data: 2023-07-14 21:50:12
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 14 July 2023 at 21:39:25 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > <f...@g...com>, a a

    > Gwarancja jest dosyć iluzoryczna, taniej bywa różnie, tandetnie za to za każdym

    A co nie kupisz ?

    Gwarancja jest unijna, bo dostawa z magazynów na terenie Europy

    Jest taniej o 50% i więcej, co każdy może łatwo sprawdzić
    i najwazniejsze, że bez pośredników
    i produkt nie jest powystawowy, zepsuty, naprawiany, oryginalny karton jest jest
    dziurawy, pognieciony.

    Mnie to lotto
    ale przed laty Aliexpress byl egzotyczny i po angielsku czy chinsku

    Ale dzisiaj Aliexpress jest po polsku i oferta globalna
    i taniej o 50% a dodatkowo specjalne promocje.

    Przy Aliexpresie inni handlarze czy Amazony nie mają szans, bo są dodatkowym
    posrednikiem, generującym koszt i biurokrację

    Poza tym, dostawy z Aliexpresu sa juz bardzo szybkie, bo magazyny mają w Polsce,
    Czechach i 100 innych lokalizacjach w Europie
    i na statkach mają już automaty pakownicze i cała statek działa jak wielka
    paczkowarnia

    Znajomi kupują od lat i wszystko jest bardzo tanio, bo ciągle sa promocje i obniżki

    Ja się nie chcę wciagac bo bym wszystko kupił
    a tak to mam samokontrolę
    ale codziennie aliexpress przesyla tanie superoferty za grosze

    Mają mini samochody elektryczne od 800 $ trójkolowe
    i 2000 $ 4 kołowe
    i to nowe, elektryczne, 2-osobowe + bagaż z tylu

    Nikogo nie promuję, nie reklamuję
    ale po co przepłacać, gdy jest o 50% taniej, szybciej, z gwarancją, zwrot kasy
    bezplatna dostawa i to szybka dostawa
    tydzień, 2 tygodnie

  • 4. Data: 2023-07-14 21:59:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jul 2023 12:50:12 -0700 (PDT), w
    <2c2e47a7-278c-446c-8f27-35152001e6fdn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    gwarancja i bez pośredników i po polsku

    > A co nie kupisz ?
    >
    > Gwarancja jest unijna, bo dostawa z magazynów na terenie Europy

    Gwarancja jest Chińczyka, na niektóre rzeczy może być unijna. Chińczyk bardzo
    się tym przejmuje.

    > Jest taniej o 50% i więcej, co każdy może łatwo sprawdzić

    Te 50% to już dawno i nieprawda. Na niektóre jest trochę taniej, sporo taniej,
    a te 50% taniej to z reguły albo tandeta, albo wybrany towar.

    > Przy Aliexpresie inni handlarze czy Amazony nie mają szans, bo są dodatkowym
    posrednikiem, generującym koszt i biurokrację

    Sprawdź obroty Allegro.

    > ale codziennie aliexpress przesyla tanie superoferty za grosze

    :D :D A jak wejdzie w aukcje, to często za grosze jest, ale jakieś akcesorium
    do sprzedawanego przedmiotu.

  • 5. Data: 2023-07-15 00:20:27
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 14 July 2023 at 22:04:26 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]

    > Sprawdź obroty Allegro.
    > :D :D A jak wejdzie w aukcje, to często za grosze jest, ale jakieś akcesorium

    masz rację

    jak jest miernik za 2 $
    to w tej cenie nie kupujesz miernika a same kabelki

    Dlatego trzeba poklikać i sprawdzic każdą ofertę i cenę przed zakupem

    Ale znajomy ma sklep elektroniczny i odkąd Aliexpress wprowadził język polski i
    płatności w złotówkach, szybkie dostawy
    to mu klientów 90% ubyło
    i znajomi elektronicy wszystko kupują na Aliexpresie bo tanio i szybko
    i bez pośredników

    A co będzie dalej to zobaczymy

    Nie zachęcam, nie zniechęcam,
    ale w koncu Polacy się wyzwolili spod lokalnego monopolu i uzyskali dostęp do wolnego
    świata miliarda produktów,
    jak każdy inny na świecie.

    Przedtem szukałem wszystkiego na ebayu co.uk

    Al;e co jest najwazniejsze, dolar spadl poniżej 4 zł do 3,86 zł

    czyli złotówka sie umacnia i wzrastają zdolnosci platnicze

  • 6. Data: 2023-07-15 01:07:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-14, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    .com>, a a

    > Gwarancja jest dosyć iluzoryczna, taniej bywa różnie, tandetnie za to

    Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta/sprzedawcy więc nie
    ma na co tu specjalnie liczyć. W przypadku zakupu od sprzedawcy unijnego
    w grę wchodzi ochrona ustawowa-rękojmia, ale fakt wysyłki z magazynu w
    EU nie czyni sprzedawcy unijnym. Zresztą przymując, że nawet czyniłaby,
    wyekzekwowanie czegokolwiek jest w praktyce bajką. Jeśli to miałoby
    działać to sama platforma musi dbać o ochronę konsumenta, a z tym MZ
    bywa różnie.

    > Płytę główną, dysk do PC kupisz na Ali?

    Kupisz kupisz i nawet nie będziesz żałował (o ile wiesz co robisz).
    Oczywiście nie ma za dużo sensu kupowanie płyt markowych, czy
    mechanicznych dysków markowych, ale już niektóre płyty generyki, czy
    ssd, dlaczego nie? Wcale nie musi to być tandeta*. Mam serwerek domowy
    postawiony na sprzecie z Aliexpress. Parę dobrych lat już chodzi bez
    żadnych problemów. A z markowych rzeczy, niektóre używki też warto
    zaryzykować. Np. wcześniejsze generacje cpu. Xeony o całkiem
    akceptowalnych osiągach można dostać za grosze.

    *) Chińczycy wyewoluoawli trochę rodzimych marek, które MZ nie są złe i
    producenci wydają się dbać o ich renomę. Można poguglać i posprawdzać w
    razie wątpliwości. Większy problem jest tutaj taki, że Chińczyk zaczał
    podrabiać Chińczyka.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2023-07-15 17:24:17
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 15 July 2023 at 01:07:42 UTC+2, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > zaryzykować. Np. wcześniejsze generacje cpu. Xeony o całkiem
    > akceptowalnych osiągach można dostać za grosze.

    Przestań deluzjować

    Miliony kupiły w Polsce, Europie niekompletne elektronarzędzia bez aku, bez
    ładowarki w marketach
    i chciały zwrócic wadliwe produkty
    i markety wystawiły kartki, że zwrotów nie przyjmują

    I tak wygląda ochrona praw konsumenta w Łunii

    W Mimcach klient kupuje towar w markecie, a jak mu nie pasuje to oddaje i dostaje
    zwrot kasy,
    a w Polsce nie ma zwrotów, albo dostaje talon w Bierdronie na zakup innych produktów.

    Znajomi wiele kupują na Aliexpresie i są bardzo zadowoleni.

    Gdy dostarczony produkt wadliwy to zaraz zglaszają i dostaja 2-gi za frico, albo
    zwrot kasy i nie musza niczego odsyłać

    Kupiłem dużą deskorolkę w markecie
    i leżała w szafie rok,
    podłaczam ładowarkę i się nie ładuje

    Wymienić sie nie da, bo brak w ofercie.

    Gwarancja 2 lata i musze się pierdzielić z serwisem, pisaniem dzwonieniem.

    A aku powinno trzymać napięcie, jak powerbanki

    ale nie trzyma (Manta)

    Gdyby importer byl inteligentny to by uzgodnił z producentem, aby podłączona była
    kontrolka stanu aku z kolorowym ledem na zewnątrz obudowy i przyciskam i widzę, czy
    aku w środku naladowany

    Następnym razem kupię na Aliexpresie, bo aku będzie świeży, naladowany

  • 8. Data: 2023-07-22 12:11:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Jul 2023 08:24:17 -0700 (PDT), w
    <fe93aad7-51ac-4efb-9183-936f8b9e115bn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Gdy dostarczony produkt wadliwy to zaraz zglaszają i dostaja 2-gi za frico, albo
    zwrot kasy i nie musza niczego odsyłać

    Hahahaha. Mity i baje. Majfriend z reguły zgrywa głupa do końca, a normalką
    jest "nie zakładaj sporu, wyślę ci drugi" -- i czekanie aż prawo do sporu
    wygaśnie.

  • 9. Data: 2023-07-22 14:11:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/07/2023 12:11, r...@k...pl wrote:
    > jest "nie zakładaj sporu, wyślę ci drugi" -- i czekanie aż prawo do sporu
    > wygaśnie.

    To proste: zakładasz spór *zawsze*. Mi zwracano pieniądze dziesiątki
    razy, bez marudzenia. Na skrzynkę z marudzeniem friendów nie zaglądam od
    kilku lat.

  • 10. Data: 2023-07-22 18:08:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 lipca 2023 o 14:11:31 UTC+2 heby napisał(a):
    > To proste: zakładasz spór *zawsze*. Mi zwracano pieniądze dziesiątki
    > razy, bez marudzenia. Na skrzynkę z marudzeniem friendów nie zaglądam od
    > kilku lat.
    Do, Re, Mi. Mi to taka nutka jest. Jak zwracają pieniądze to mnie.