  • Data: 2010-09-06 10:02:27
    Temat: Re: Wybór alarmu
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    anka pisze:

    > Skieruje mnie ktoś na właściwy trop poszukiwań?

    Ja uwazam, ze najlepsze sa czujniki na zewnatrz domu, dyskretnie
    umieszczone na granicach dzialki plus powiadomienie agencji ochrony.

    Cala pasywna ochrona powinna byc na tyle skuteczna zeby opoznic wlamanie
    o czas potrzebny na przyjazd ekipy.

    Na wazniejsze dokumenty i rzeczy wartosciowe maly sejf na tyle wrednie
    umieszczony zeby po pierwsze nie rzucal sie w oczy i zeby wytarganie go
    na zewnatrz zajmowalo duzo czasu.

    Oprocz wlaman duzym problemem jest tez zwyczaj zostawiania dokumentow,
    kluczykow blisko wejscia do domu. Zlodzieje potrafia wejsc w czasie
    kiedy ktos jest w domu i zgarnac to co jest w promieniu 2-3 metrow od
    drzwi wejsciowych. Akcja trwa kilka, kilkanascie sekund, a straty sa
    moze nie bardzo wielkie, ale mocno klopotliwe.

    KJ