    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.dom
    Subject: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Date: Fri, 20 Feb 2015 17:26:39 -0600
    <mc7ulo$5gk$1@dont-email.me> <9lilghjz8odq$.oqkgp1e3a9h2$.dlg@40tude.net>
    <mc80nt$emj$1@dont-email.me>
    <15ayx1cqzqywu.1a3sfilag09rf$.dlg@40tude.net>
    <mc81o8$jbe$1@dont-email.me> <f...@4...net>
    <mc8b82$9o6$3@node1.news.atman.pl>
    <ckwxtxp405j4$.1133zppz9z577$.dlg@40tude.net>
    <mc8dps$brq$3@node1.news.atman.pl>
    <bncgolom418r$.1fi0wec5jqbm3.dlg@40tude.net>
    <mc8e49$brq$4@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <mc8epg$e1b$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@4...net>
    <mc8fdf$eio$1@node1.news.atman.pl>

    "ikka" <i...@n...pl> wrote in message
    news:mc8fdf$eio$1@node1.news.atman.pl...

    > widzę, że magalomania to najmniejszy twój problem.
    > przykro mi, naprawdę.

    Wszyscy dobrze wiemy że XL to właśnie dokładnie napisała.
    Ona też dokładnie wie, że filmu nie oglądała i *dlatego* to napisała.

    To co się teraz dzieje to taka nudna gra, przekomarzanki,
    infantylne (nawet nie z LO tylko z podstawówki) i wymigiwanie
    się od odpowiedzialności za swoje słowa.

    Bardzo, bardzo nie chce się przyznać że nie oglądała filmu...
    Tylko nie wiem czemu, skoro tak święcie jest przekonana
    że nie trzeba go oglądać aby podpisać petycję...

    Myślę, że nie ma sensu więcej na ten temat tracić czasu.
    Jak myślisz?