  • Data: 2015-02-10 20:18:29
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-10 o 20:00, a...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > W domu
    > jednorodzinnym mam gaz z butli.Mój niepokoj wzbudzają
    > częste donesienia w mediach o wybuchach butli, raz
    > nawet pokazano butlę z rozdartym płaszczem i co ?.
    > I nic - brak dalszego ciągu , wnioskow dlaczego tak
    > sie stało,jak temu zapobiec, czy wina np
    > przerdzewiałej butli? Zato głowne tematy to gender
    > lub tym podobne bzdety medialne. Może ktoś z
    > forumowiczów się wypowie dlaczego butla wybucha,
    > na co zwracać uwagę itp. pozdrawiam

    Po pierwsze, wyrównywanie spacją to kiepski pomysł.
    Po drugie, zawijanie wierszy naprawdę nie boli.
    Po trzecie, to nie jest forum.

    Butla wybucha gdy gaz wydostanie się z butli i zetknie się z czymś, co
    spowoduje jego zapłon. Powody nieszczelności mogą być różne - rdza,
    uszkodzony zawór, uszkodzona uszczelka, uszkodzony reduktor czy też
    uszkodzony wąż. Zapobiegać łatwo - wystarczy nie dopuszczać do
    wydostania się gazu.