  • Data: 2018-06-13 22:18:40
    Temat: Re: Wycena tarasu na gruncie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 czerwca 2018 13:13:31 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Jak to policzyłeś?
    >
    > W cenie 450 miał się zawierać materiał i robocizna za m2. Robocizna to
    > kopanie, wywóz ziemi, lanie betonu i układanie. Materiał to kamień na
    > okładzinę, cement, kruszywo. Myslę, że materiał to w sumie ok. 150 zł za
    > m2.

    Tak machnąłem się, miałem na myśli 380 za robotę i materiały bazowe,
    a ten kamień na wierzchu to jakieś te 70 zeta jak pisałeś.

    > Twoje 90 zł wydaje mi się nieprawdopodobnie niską ceną. Jaki to region?
    > Ja jestem spod Krakowa, ale może warto ściągnąć ekipę z drugiego końca
    > kraju?

    Wielkopolska, niskie bezrobocie, bogate rolniki wokół :>
    No tak to wyszło. 15 tys-koszty zarobiło mniej więcej 2 ludzi w niecałe
    2 tygodnie, to chyba całkiem niezły zarobek ;P

    L.