  • Data: 2017-03-08 23:58:33
    Temat: Re: Wykonanie elewacji budynku jednorodzinnego
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-04 19:46, a...@g...com wrote:
    > Co do metody pierwszej obawiam się,że przy niedostatecznej wentylacji wnętrza
    budynku,(a tak został zbudowany)mury mogą nasiąkać wilgocią: wody z kwiatów,których
    mam bardzo dużo i które uwielbiam oraz z oddechów - bez możliwości odparowania na
    zewnątrz przez "kożuszek " styropianu.

    oddychanie murow to mit

    "Strumień pary wodnej przepływający przez ściany zewnętrzne z cegły
    pełnej typowego mieszkania stanowi od 0,5 do niespełna 3% całego
    strumienia pary wodnej usuwanej z mieszkania"