  • Data: 2018-06-02 22:06:13
    Temat: Re: Wyłapanie sadzy po otwarciu drzwiczek
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-02 o 17:06, Tomek pisze:
    > Witam,
    > Jestem po odnowieniu pokoju z kominkiem.
    > Macie może jakiś patent,
    Tak, wolno otwierać drzwiczki, wpierw je lekko uchylamy na 1-2cm szpary,
    tak aby kominek zaczął zasysać powietrze przez szparę dopiero potem
    otwieramy.
    Szybkie otwarcie drzwiczek powoduje zassanie dymu z kominka do pokoju.

    aby nad drzwiczkami umieścić jakiś "filtr" (coś
    > co wyłapie sadze) aby owe, warciu drzwiczek, po ot nie szły za obudowę i
    > nie wylatywały kratką zaczerniając sufit?
    Musiałbyś zrobić okap jak nad kuchnią ale wg mnie to bez sensu.

    --
    Pozdr
    Janusz