  • 11. Data: 2011-03-11 16:43:08
    Temat: Re: Wylewanei dziecka z kąpielą
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej S. wrote:

    > Wasza dyskusja jako zywo przypomina obawy, ze Paryz utonie w
    > konskim gównie ;)

    raczej walka z zwykłymi żarówkami o CO2 zalatuje fanatyzmem.

  • 12. Data: 2011-03-11 16:44:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    /// Kaszpir /// wrote:

> [...]
    >
    > To samo z tymi super ekologicznymi samochodami z napędem spalinowo -
    > akumulatorowym ...
    >
    > Nikt nawet nie pomysli że w takim samochodzie elektrycznym jest
    > kilatysiecy (kilkanaście a nawet kilkadziesiąt tysięcy (wyscigówka
    > ElectroVolt) akumulatorów znanych z notebooków które mają swoją
    > żywotność i po kilku latach zapewne trzeba będzie je wymienić i
    > "wytworzyć" nowe ...
    > Po prostu ekologia pełną gębą ;)
    >
    > Cała ta ekologia to bajer za który się płaci potężną kasę a jej "efekt
    > uboczny" to jeszcze większa degradacja środowiska ...

    najlepiej jeszcze jak sie uda wydymac podatnika odtrymując olbrzymie dotacje
    które powodują że coś kompletnie ekonomicznie nie uzasadnionego staje sie
    opłacalne.

  • 13. Data: 2011-03-13 13:57:28
    Temat: Re: Wylewanei dziecka z kapiela
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-03-10 17:27, zil0g pisze:
    > *Andrzej S.* wdusil[a] knefle:

    > Nie filozuj. Jak opanuja produkcje na tyle ze barwa i cena bedzie bliska zarowemu,
    > to wrocimy do dyskusji. Nie mam zamiaru placic za zarowke wiecej niz 10zl.

    Ty sobie pofilozuj, a w miedzyczasie spójrz na Allegro ;)
    Kupilem pudlo tych po 3 zl (Philips maja napisane) - jak dotad
    zadna nie padla.

    Idzie nowe kolego.
    --
    A S

  • 14. Data: 2011-03-15 07:08:46
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Andrzej S.* wdusil[a] knefle:

    >Ty sobie pofilozuj, a w miedzyczasie spójrz na Allegro ;)
    >Kupilem pudlo tych po 3 zl (Philips maja napisane) - jak dotad
    >zadna nie padla.

    Farta miales, w takich cenach i to firmowe to akurat mocno podejrzane.
    Sam kupilem kilkanascie ale te tansze nadaja sie jedynie do doswietlenia,
    i lubu oswietlania akwarium. Jako swiatlo glowne widmo to nadal tragedia
    (mi nie odpowiada, podobnie jak swietlowkowe)

  • 15. Data: 2011-03-16 08:21:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
    > *Andrzej S.* wdusil[a] knefle:

    > Farta miales, w takich cenach i to firmowe to akurat mocno podejrzane.

    http://allegro.pl/zarowka-swietlowka-philips-11w-50w
    -e27-krk-i1505232900.html

    Są ciągle w sprzedazy. Z wysp tego naściągali;))

    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-03-16 08:48:10
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Kris* wdusil[a] knefle:

    >http://allegro.pl/zarowka-swietlowka-philips-11w-50
    w-e27-krk-i1505232900.html

    >Są ciągle w sprzedazy. Z wysp tego naściągali;))

    No wlasnie, bo juz nie wiem o czym mowa. Powyzej pisalem o diodach, nie wiem o jakich
    pisal Andrzej S. Ale diodowych sprawnych filipsow po 3zeta to na allegro nie
    widzialem.

  • 17. Data: 2011-03-21 03:16:54
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On Mar 16, 8:21 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > http://allegro.pl/zarowka-swietlowka-philips-11w-50w
    -e27-krk-i1505232...
    > S ci gle w sprzedazy. Z wysp tego na ci gali;))

    Wszystko fajnie, pomijajac fakt, ze anglicy uzywaja oprawki bagietowe
    B22.
    W Polsce najpopularniejsze sa zarówki E27, na drugim miejscu E14.
    W zalaczonym linku z aledrogo WIDNIEJE ;-) e27.

    Ja wlasnie czytam o wylewaniu dziecka z kapiela z wielkiej
    brytwanny :)
    Moze ktos OSWIECI uzerszkodników?
    Mozna jeszcze kupic zarówki OSRAM?

    Brooks

  • 18. Data: 2011-03-21 05:05:07
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Brooks" <d...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    W Polsce mozna kupic gniazda zarówki z gwintem jaki bagnetowe.