    From: adam <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wynajmujesz mieszkanie?
    Date: Thu, 14 May 2015 16:33:49 +0200

    W dniu 2015-05-14 o 14:57, k...@g...com pisze:

    > O tym czy jest lokatą kapitału warto porozmawiać z ludźmi co żyją na terenach
    aktywnych sejsmicznie, albo jak pod ich domami są kopalnie, albo jak wybuchnie wojna.
    Czy pod koniec XX wieku przyszło komuś w Europie do głowy że w Europie może być
    wojna. A w Jugosławii się wojna zrobiła. Teraz wschodnia Ukraina. Tam też ludzie mają
    mieszkania własnościowe w blokach, domy jednorodzinne. I wyszło na to że największą
    mają frajdę jak oni i ich bliscy żyją, jak mają co jeść i raz w tygodniu mogą się
    umyć. Państwo ( czytaj chuje co rządzą) z obywatela bardzo szybki potrafi zrobić
    wiernego niewolnika. Wystarczy stworzyć warunki żeby coś miał a potem przy próbie
    niesubordynacji mu to zabrać.Kiedyś nikt mi nie potrafił odpowiedzieć na proste
    pytanie czy komfort mieszkania w wykupionym od spółdzielni mieszkaniu w bloku z
    wielkiej płyty jest większy niż w tym samym mieszkaniu przed wykupieniem, znaczy się
    spółdzielczym. Spółdzielcze mieszkanie jest na przykład całkowicie odporne na
    komorników. W
    przypadku sytuacji w której z jakiś względów technicznych blok trzeba by rozebrać
    posiadaczom własnych mieszkań nie przysługują od spółdzielni mieszkania. Właściciele
    mieszkań w przypadku rozebrania poniosą pełne koszty rozbiórki. W przypadku
    spółdzielców rozbiórka rozłoży się na wszystkich członków spółdzielni.

    Znowu coś chrzanisz, znasz kogoś, kto dla zysku wybuduje dom na
    osuwisku, wysypisku czy innym parszywym terenie?

    A Ty w centrum Łodzi to co zrobisz w razie wojny? Jak Ci odetną światło,
    gaz, wodę i ogrzewanie, a w sklepach nic nie będzie?