    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 14 May 2015 12:40:04 -0700 (PDT)
    <mj2j4f$e8k$1@node1.news.atman.pl> <mj2s78$o0c$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wynajmujesz mieszkanie?
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 21:14:49 UTC+2 użytkownik @ napisał:
    > Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mozna sie bylo domyslec :)
    > Poza tym, jak sadze nie trzyma tej "kupy kasy" w skarpetce, tylo w banku,
    > wiec w przypadku wojny - jeden czort czy ma inwestycje na koncie czy w
    > nieruchomosci.
    >
    > @
    >

    > ---
    antywirusowe Avast.

    Nikt rozsądny nie trzyma swojego majątku pod postacią pieniędzy. W sytuacji
    awaryjnej banknoty zajmują za dużo miejsca a złoto jest za ciężkie. Poza tym ja nie
    mam majątku. Mam trochę kasy za którą będę mógł żyć do śmierci. Za 10 lat w bonusie
    dostanę emeryturę Ją też uwzględniłem w rachunku pod tytułem " na ile mi wystarczy
    pieniędzy jak nie będę pracował tylko odpoczywał i robił to co lubię".