  • Data: 2019-09-16 08:33:08
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 września 2019 22:36:33 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> [...]
    aż do murłaty, mam tego 10sztuk. Próbowałem takiego pręta wyrwać siłownikiem
    hydraulicznym to się nie dał.
    mocowany w dwóch miejscach do pionowych belek ściennych. Taka konstrukcja jest na
    pewno mocniejsza niż typowy szkielor, z typowym dachem typku krowie + jetki

    przetrzymam nieco wiekszy wiatr niz bez tych wynalazków. Ale zawsze moze być wiatr
    jeszcze mocniejszy.

    > Parafrazując znane powiedzenie: stawiając szopę ofiarnie pokonujemy trudności,
    > których nie ma przy budowie domu.

    aleś ty się uparł
    zajrzałeś do filmikow które dał uzytkownik?

    twierdzisz ze murowańce sa niezniszczalne? to obejrzyj jeszcze raz
    https://youtu.be/89nGIAQrpKU

    b.