  • Data: 2019-01-29 12:12:32
    Temat: Re: Ytong 48 cm
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2019 o 12:03, KIKI pisze:

    > Pianę się też dodatkowo maluje na czarno czy tak brunatno specjalną
    > farbą. Ma ona dodatkowo zabezpieczać pianę.

    KIKI, ale ja nie krytykuje pomysłu, nawet wydaje mi się całkiem dobry.
    Namawiam tylko do użycia tego, co jest łatwo dostępne i nie trzeba płacić
    zaraz 4000 euro za licencję, w kilka minut ściągniesz program i dostaniesz
    automatem klucz licencyjny (non-commercial) na mejla.
    Po godzinie całkiem sprawnie, myślę, będziesz się nim bawił.