  • Data: 2014-03-19 14:52:30
    Temat: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 marca 2014 14:41:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nigdy Cie nie zastanowilo skad tzw. oni wiedza kto moze byc Twoim
    > znajomym? Kogo mozesz znac? Nie zastanawiaja Cie wyniki wyszukiwania w
    > wyszukiwarce?
    > Niech bedzie, ze nikt Cie nie inwigiluje. Jak tam sobie chcesz.

    Alez ja dokladnie znam ten mechanizm i wiem doskonale ze nie ma w nim
    zadnego mechanizmu inwigilacji. Nie ma to zupelnie nic wspolnego z FB
    / googlem etc.

    > Latwiej bo komunikator?

    Nie tylko - bo jest jeden temat w jednym miejscu i kazdy moze "dorzucic"
    cos ciekawego od siebie i odrazu wszyscy to widza. Zupelnie tak jak tu
    na grupie - tylko ze na FB dzieje sie to tylko i wylacznie wsrod znajomych
    i jest prywatne - zupelnie odwrotnie niz tu na usenecie :D

> [...]
    > zbyt duza liczba uczestnikow na wyjezdzie to wiecej klopotow niz
    > pozytku. Dogaduja sie wszyscy najlepiej przy pijackim stole, a ja moze
    > nie tylko po to jezdze, bo pochlac to ja moge i w domu. Wiec po trzech
    > dniach chlania rodza sie konflikty. A na Kaukaz to nigdy w zyciu. Zaraz
    > sie poodnajduja jakies srodmiejskie panienki z wielkopanskimi nawykami,
    > co to mezom kaza plecaki za soba nosic, a w gory biora parasolki. Ten
    > wqr..ony, ta zla bo on wqr..ony i zaczyna sie udzielac wszystkim ten
    > kretynski nastroj. Generalnie nie, dziekuje. Najlepiej wychodza mi

    Jak masz takich znajomych to wspolczuje i rzeczywiscie - rozumiem czemu
    nie chcesz korzystac z facebooka ;) Ja mam fantastycznych znajomych z ktorymi
    moge jechac na koniec swiata.

    > rodzinne wyjazdy, bez dodatkowego balastu. Zona i dzieci to chyba to
    > czego najbardziej potrzebuje i czasu z nimi. Tak jest na dzis.
    > Nie przypadkowo wspomnialem o corce, bo to czas na poznawanie ludzi i
    > siebie. Ale pozniej majac doswiadczenie tak naprawde nie potrzebujemy
    > polowy miasta zeby sie dobrze bawic.

    Nie polowy miasta tylko najblizszych znajomych :) Na FB masz tylko tych ktorych
    sobie sam dodasz i zaakceptujesz. Ty i Kris caly czas zakladacie, ze FB
    to tylko publiczna sciana i nic wiecej. Bledne myslenie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.