  • Data: 2023-01-24 00:58:08
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 22:05:47 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    > Bytom. Za 500zł dla właściciela plus czynsz dla wspólnoty i inne opłaty
    > - bez problemu. ale razem wyjdzie około 1000zł.
    > znam osobę która 2 lata temu za kawalerkę płaciła 350zł +prąd woda i
    > gaz. to rekordowo nisko, nawet jak na bytom. ile teraz płaci - nie wiem,
    > nie mam sposobności zapytać.
    > Z drugiej strony. mieszkanie 2pokoje na osiedlu "permium", kaloryfery,
    > internet, kablówka, park, przedszkole złobek szkoła basen, 2.5km od
    > stoku narciarskiego!
    > 1600zł+prąd woda.
    > ta kamienica:
    > https://goo.gl/maps/8JWHTSmH2meVewQd9
> [...]
    Każde z mieszkań w tej kamienicy będzie tyle warte ile ktoś będzie chciał za nie
    zapłacić. Co do kamienicy.wyglada na taką co według
    przepisów służy do najmu mieszkań w budynkach do tego przeznaczonych. Czyli
    kamienicach. Kamienica wygląda na zamieszkała. Są firanki, uchylone okna. Zmiana
    właściciela nie zmienia statusu najemców ani umów na podstawie których mieszkają. W
    tej chwili zeby rozwiązać umowę najmu w takiej kamienicy potrzebna jest zgoda obydwu
    stron. W każdym innym przypadku decyduje sąd. Jeśli najemca nie rujnuje mieszkania to
    samo niepłacenie czynszu nie jest dostatecznym powodem żeby sąd od razu rozwiązał
    umowę. Wydaje mi się że opowieść stworzyłeś na potrzeby chwili. Jak była cena działki
    przypisanej do tej kamienicy nie napisałeś. Na zdjęciach od góry widac że działka
    jest ogromna.