  • Data: 2023-01-24 23:27:26
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 24 stycznia 2023 o 22:59:55 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...
    > O jakiej aptece mowisz? Pytam z ciekawości.
    > Tak czy siak, tomasz pisze o zadomowionej sieciowce i tutaj temat
    > wyglada troche inaczej bo takie apteki raczej sie nie likwiduja.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    > Gabriel Laub
    Sądzisz że spisek bo lokal po aptece stoi pusty, bo na aptece nikt nie stracił? Dwie
    bramy ode mnie z trzy lata temu zlikwidowała się apteka i lokal stoi do dzisiaj
    pusty. Co tam jeden lokal. W bliższym i dalszym sąsiedztwie oceniam że 1/3 lokali
    sklepowych i innych użytkowych stoi pustych. Mieszkam nie na zadupiu tylko w centrum
    bardzo dużego miasta. Jakie typy aptek znasz że chcesz się dowiedzieć co to za apteka
    była. Apteka to apteka. Taki sklep z lekarstwami. We wszystkich ma być w asortymencie
    to samo. Przy okazji apteki przypomniał mi się że lansowałes wizje ziemi bez wody.
    Niedawno czytam że bardzo rośnie poziom wód gruntowych i że może być problem z
    nadmiarem wody.