  • Data: 2023-01-26 19:20:49
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 26 stycznia 2023 o 18:27:57 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ech... Panowie, po kiego piszecie takie rzeczy? - jego życie, jego sprawa.
    >
    > TG
    Możesz się pierdolić na koszt państwa z takimi tekstami jak resztkami mózgu
    wymysliles? Nie zaczepiany nie przypierdalam się. Za to chujki różne jak nie mogą nic
    odpowiedzieć to się przypierdalaja. Temat jaki założyłem jest o zapaści na rynku
    nieruchomości. Kryzysu polegające z nadmiernej podaży w stosunku do popytu. Jeszcze
    ten kryzys się nie zaczął na dobę i dopiero widać że coś się będzie z cenami działo.
    Ci co mieli zarobić już zarobili. I to nie są ci co mieszkania ostatnio kupili a ci
    co mieli ostatnią szansę żeby dobrze sprzedać. Lament będzie ogromy bo przedpłaty na
    nieistniejące mieszkania to jest rodzaj piramidy. Z bieżących wpłat inwestorzy w
    pewnym momencie zaczęli budować zaległe domy. Większość firm to są spółki z o.o.
    założone na minimalnym wkładzie założycielskim. Wspólnicy nic nie mają. Możliwość
    odzyskania pieniędzy zerowa.