  • 21. Data: 2012-04-23 08:09:58
    Temat: Re: Za energię jak za złoto.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 01:39, Ikselka pisze:

    > Nadal serwujesz swoje wtręty.

    Wtręty?

    "wtręt - dodany lub wstawiony element jakiejś wypowiedzi lub jakiegoś
    utworu wyodrębniający się z jednolitej całości"

    > A ja tylko ponownie pytam - co Tobie do
    > mojego stanowiska? czy nie rozumiesz, co to znaczy?

    Uważam je za bezzasadne i korzystam z konstytucyjnej wolności słowa do
    wyrażenia tej opinii.

    Masz coś przeciwko wolności słowa, hmm?

    [ciach]

    > I vice versa.

    Tylko moje stanowisko jest oparte na racjonalnej analizie dostępnych danych.

    Twoje - na podstawie paranoi naczelnego oszołoma RP.

  • 22. Data: 2012-04-23 09:53:00
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Twoje - na podstawie paranoi naczelnego oszołoma RP.

    No i widać , że jesteś udanym produktem dyktatury; szczęśliwy człowiek.
    :>>>

    Dziobak

  • 23. Data: 2012-04-23 10:03:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 09:53, Dziobak pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > No i widać , że jesteś udanym produktem dyktatury; szczęśliwy człowiek.
    > :>>>

    Jak tam było w sobotę na demonstracji? Podobno dosłownie gromy leciały
    na was z nieba?

  • 24. Data: 2012-04-23 11:15:51
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    tryton <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    c-pradu-2524902.html

    >prosta sprawa zamiast pakować w kolejny dom kolejną klimatyzację to
    >radze posadzić drzewo i w upały siedzieć w cieniu
    >
    >ja mimo że pracuje w energetyce i prąd mam za grosze to przez ostatnie 2
    >lata udało mi się zmniejszyć zużycie energii o około 30% poprzez wymianę
    >sprzętów na energooszczędne

    Bez sensu, mamy 21 wiek a nie sredniowiecze, ilosc sprzetu sie co pare lat podwaja
    wie i zapotrzebowanie na energie wzrasta. Poza tym elektrownia swoje zarobic musi,
    jak zaczniesz wydawacza malo pieniedzy bo sobie zarowki na eneogeoszczedne zamienisz,
    to ceny za energie pojda w gore. Sorry, ale to Kowalski straci a nie elektrownia.

  • 25. Data: 2012-04-23 11:27:04
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >Tylko moje stanowisko jest oparte na racjonalnej analizie dostępnych danych.

    Z ciekawosci - masz jakies inne dane niz z tv czy radia?

  • 26. Data: 2012-04-23 11:51:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 11:27, Przesmiewca pisze:

    > Z ciekawosci - masz jakies inne dane niz z tv czy radia?

    Wykształcenie obejmujące zdolność analitycznego myślenia i znajomość
    praw fizyki.

  • 27. Data: 2012-04-23 14:17:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Wykształcenie obejmujące zdolność analitycznego myślenia i znajomość
    > praw fizyki.

    Posiadasz jedno i drugie? To powiedz jak chcesz przesłać energię z
    elektrowni atomowej. Bardzo mnie to ciekawi....

  • 28. Data: 2012-04-23 14:39:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 14:17, Robson pisze:

    > Posiadasz jedno i drugie? To powiedz jak chcesz przesłać energię z
    > elektrowni atomowej. Bardzo mnie to ciekawi....

    Normalnie, jak z każdej innej elektrowni.

  • 29. Data: 2012-04-23 20:47:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 08:09:58 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tylko moje stanowisko jest oparte na racjonalnej analizie dostępnych danych.
    >
    > Twoje - na podstawie paranoi naczelnego oszołoma RP.

    Właśnie TWOJE stanowisko bardziej nadaje się do okreslenia "oszołomskie" i
    "moherowe", niż moje. I Twoja oszołomska oraz moherowa retoryka polega na
    obrażaniu, moja na spokojnym trwaniu przy własnym zdaniu.

  • 30. Data: 2012-04-23 20:49:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 09:53:00 +0200, Dziobak napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > No i widać , że jesteś udanym produktem dyktatury; szczęśliwy człowiek.
    >:>>>

    Pewno skacze też z radości, że mu emeryturę przesunięto w czasie o 7 lat -
    bo co rząd mu powie, to święte.
    "Mam dłużej pracować? - rozumiem!"

    :-/