  • Data: 2023-03-27 07:00:08
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2023 o 23:50 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Nie będę sprawdzał co napisałeś bo nie o to chodzi. Jakie jest twoje
    > zdanie o sytuacji w której ZE będą odmawiały kupowania lub
    > przechowywania prądu jak nie będzie miał sprzedawca lub prosument
    > magazynu energii. Poza przechwałkami musisz przyznać że sporo by ci taka
    > sytuacja skomplikowała życie.

    Ja sobie z tym poradzę, podwoję liczbę paneli do maksa dla prosumenta
    (45kW) i w ostateczności kupię nadmiarowego elektryka, który co drugi
    dzień będzie stał i robił za mobilny magazyn energii.
    Jak problem powstanie to jakoś go rozwiążę.
    Mam umowę na odbiór prądu na tych zasadach, które mam teraz - na 15 lat.
    Państwo jest bandyckie i nie respektuje umów długoterminowych z
    obywatelami ale nie sądzę aby w perspektywie kolejnej kadencji coś zaczęli
    mieszać w starych prosumentach. Zmieniają zasady dla "nowych prosumentów".
    Tak czy siak uważam, że teraz* magazyny na poziomie domu to
    nieporozumienie.

    TG

    * - jak się zmieni technologia to może będą miały większy sens.