  • Data: 2023-03-27 10:21:43
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2023 o 10:16 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Gwarantują w niej 15 lat netmeteringu?

    A w Twojej? - nie chce mi się sprawdzać.
    Ale jak chcesz mnie uświadomić, że nic nie mam - to nie musisz. Przecież
    już w pierwszym poście do Zenka pisałem, że żyjemy w bandyckim państwie,
    które nie respektuje żadnych umów i zmianę ustawy może zrobić po cichu w
    ciągu jednej nocy.
    Tak czy inaczej na razie mam starego prosumenta i na tym się opieram.

    TG