  • Data: 2013-09-09 13:40:37
    Temat: Re: Żarówka energooszczędna dająca bardzo ciepłe światło
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-09-2013 12:54, Jan Koval pisze:
    > Czym dla Ciebie jest najcieplejsze swiatło?

    Wyobraź sobie piękną, słoneczną, polską jesień; przebywasz w górskiej
    rezydencji, w salonie z wielkim, panoramicznym oknem, a zachodzące
    słońce z żółtego zmienia się na pomarańczowe... ;)

    No, po prostu takie, jak klasycznej, słabej (np. 40 W) żarówki w kloszu
    ze szkła koloru jasnego bursztynu, albo w papierowym abażurze.
    Abażur mam niestety otwarty, więc to żarówka musi dawać słabe, ciepłe,
    miękkie światło. W łazience i na korytarzu mam takie ledowe i chociaż
    białe-ciepłe, to światło jakie dają w ogóle mi nie odpowiada. Może jakaś
    świetlówka?
    Właśnie znalazłem na allegro PHILIPS DOWNLIGHTER GU10 7W - to byłoby
    chyba w sam raz (w razie potrzeby można by przecież poświęcić dwie
    minuty i wymienić na tradycyjną, których jeszcze trochę mamy, bo przed
    wejściem zakazu ich sprzedaży były w Tesco po 49 gr i się zrobiło
    zapas), ale cóż to znowu za dziwne mocowanie? o_O
    Teraz dodałem E27 i mi wyskoczyły m.in. ECO LUSTRE 5 W, ale w opisie nie
    ma słowa o barwie. Jednak jest jeszcze seria SOFTONE. Philips, z tego co
    widzę, daje kartoniki dające się otworzyć i zamknąć. W OBI są listwy z
    gniazdami do testowania?

    --