  • Data: 2015-05-20 00:04:39
    Temat: Re: "Zarowki" LED z Ikea - wyniki testu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-19 o 14:23, Kżyho pisze:

    > O to to właśnie. Dlatego mam problem z LEDami, bo one zazwyczaj nawet
    > jak mają być ciepłe, to takie nie są :/
    >
    > Chyba, że tu jakieś polecisz, poza tymi z Ikei, o których napisał Ergie.

    Ostatni zakup:
    Samsung
    Model Code: SI-M8W07SBD0EU
    EAN: 8806085470781
    Lumen output: 420
    Power consumption: 6,5W
    color temp.: 2700
    CRI: 80
    CBCP: 780cd
    Beam angle: 40°
    Starting Time> 0,3s

    odpowiednik 50W
    cokół GU10

    Całkiem dobra, nie wygląda, aby się grzała. Mam w oprawie ściennej 3
    szt, ale w zasadzie jeszcze nie używałem dłużej - tylko kilka, może
    kilkanaście minut testów.

    Nie bardzo mi się chce, ale jak dla Ciebie to istotne, to w przeciągu
    kilku dni mogę dokonać dokładnych pomiarów pobieranego prądu i
    temperatury obudowy. Ewentualnie mogę jeszcze spróbować zdjąć histogram
    za pomocą aparatu foto.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam